Casa Monterrey
Casa Monterrey

کازا مونترری  (Casa Monterrey)

Casa Monterrey
Casa Monterrey
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

کازا مونترری  (Casa Monterrey)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

کازا مونترری 

کاربری: ویلا

مکان: مکزیک

معمار: تادو آندو

Casa Monterrey
Casa Monterrey

این خانه در مکزیک توسط معمار ژاپنی تائودو آندو دارای یک استخر شنا است که از یک تپه و دیوارهای بتونی طراحی شده است که نمای کوههای Sierra Las Mitras را قاب می کند (عکس های ادموند سامرن + نمایش پرده ای) .

Casa Monterrey واقع در غرب مونتری در منظره صخره ای پارک ملی کامبرز دو مونتری ، توسط تادائو آندو برای اسکان یک خانواده طراحی شده است.

ساختمانهای سه طبقه در اطراف یک کتابخانه دو طبقه قرار دارند که به طور مورب از مرکز طرح کشیده شده است. روبروی شيشه کارى ، این قابها یک جفت مثلث پر از آب در مرکز خانه دارند .

بقیه ساختمان به دو بخش تقسیم می شود،  اولی شامل فضای اصلی زندگی خانواده ، ناهار خوری و خواب است ، در حالی که دومین بخش به عنوان ورودی اصلی کار می کند و یک اتاق خواب مهمان و یک گالری را در خود جای می دهد .

خانه در قسمت تپه ساخته شده است که به معمار این امکان را می دهد تا جلوه ای ایجاد کند که در آن دشت های مختلف بتونی افقی و عمودی از منظره در ارتفاعات و موقعیت های مختلف پدید آمده است .

یک دیوار بتونی دارای یک دهانه بزرگ مستطیل شکل منظره ها را به سمت کوه های دور قرار می دهد. یک سطح بتونی دیگر در کنار آن برای ایجاد یک تراس کنار استخر مورد استفاده قرار گرفت.

استخر شنا از یک طرف ساختمان و دیوارهای بتونی از حاشیه یک تپه به سمت افق امتداد دارد .

Casa Monterrey
Casa Monterrey

بیشتر اتاقهای خانوادگی در حوالی دو استخر مثلثی قرار دارند و یک اتاق نشیمن بزرگ با طرح باز ، یک انبار شراب و یک سالن خانگی را شامل می شود. اتاق خواب اصلی و اتاق نشیمن هر دو در پایه ساختمان واقع شده و در تراسهای استخر شنا باز هستند . تائودو آندو ، که برای پروژه هایی مانند Row House و Church of Light بیشترین شهرت را در ژاپن دارد ، اخیراً ساختمان دیگری در مکزیک به اتمام رسانده است که یک دانشکده هنر ، طراحی و معماری برای دانشگاه مونتری است.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا