Café in Ujina
Café in Ujina

کافه ای در اوجینا(Café in Ujina)

Café in Ujina
Café in Ujina
Café in Ujina
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

کافه ای در اوجینا(Café in Ujina)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

کافه ای در اوجینا


کاربری: کافی شاپ

هیروشیما، ژاپن

معماران: معماران آی جی

مساحت: 56 مترمربع

سال: 2020


شرح متن توسط معماران تهیه شده است. چهارچوب هایی که بچه ها از آن ها بالا و پایین می روند و تاب می خورند یک وسیه بازی در پارک ها است ولی می تواند یک کوه، یک رصدخانه و یا یک خانه کوچک باشد. این وسیله شبیه به طبیعتی است که به حیات خود در آنجا ادامه می دهد و همچنین شبیه به یک معماری است که می توان آزادانه آن را تغییر داد. “ساختار معماری کامل و عالی” جایی است که همه چیز آماده و مهیا است و به گونه ای خفه کننده است. یک چهارچوب بازی قابلیتی دارد که با افزایش مقاومت آن می توان کاربری آن را تغغیر داد. من در فکر ساخت سازه ای معماری با چنین شیوه ای هستم. کافه در ساحل قرار دارد. نیاز است که به گونه ای ساخته شود که از صندلی ها دارای چشم انداز ساحلی باشد و درختان بزرگی در داخل کاشته شود. من در فکر سازه معماری هستم با مقاومتی که با هر گونه کاهشی سازگار باشد تا استفاده از فضا را به عنوان کافه افزایش داده و فضایی برای گفت و گوی افراد فراهم آورم.


Café in Ujina
Café in Ujina

نمای شیشه ای فضای باز ایجاد می کند که مردم می توانند از غذا خوردن در طبیعت لذت ببرند و گیاهان داخل امکان ارتباط بین فضای داخلی و خارجی را فراهم می آورند. کافه دارای فضایی مشخص در سایت است با مقیاسی کوچک که فضایی خودمانی ایجاد می کند و افراد می توانند از قهوه و منظره ساحلی لذت ببرند. ارتفاع چهار برابر دهانه برای ایجاد ارتباط بین محیط اطراف، آرایش صندلی ها و ارتفاع درختان است. برای دیدن ساحل از دیواره های دهانه های چندگانه، سقف مربوط به فضای افراد و سقف درختان به صورت منظم ساخته شده اند و فضاهایی با مقیاس های بسیار متفاوت ایجاد می کنند. فضای داخلی و خارجی در طول مسیر حرکت وارون شده اند و فضاهای میانی بسیار متفاوتی با مقیاس های مختلف با استفاده از لایه های دالی ایجاد شده اند مانند فضاهای بین طبیعت و سازه ساخت انسان، بین فضای داخلی و خارجی که محیط های دسته بندی شده ای را شکل می دهند.


Café in Ujina
Café in Ujina

سازه ساده جدول بندی شده دارای دال هایی است که از باد و باران حفاظت می کند و ستون های پشتیبانی که ترکیب مستقل خود را دارند و دال ها و ستون ها به گونه ای ساخته شده اند که هیچ ارتباطی با مرز بین داخل و خارج نداشته باشند. در این فضا سعی شده است که تنها با استفاده از کنترل تعدادی از مصالح و مقیاس های ساده محیطی تمام و کمال ساخته شود. با اینکه یک کافه است، سازه آن می تواند به یک گالری، سالن آرایشی و حتی یک خانه تبدیل شود. این فضا قابلیت های گسترده ای برای سبک زندگی استفاده کنندگان ایجاد می کند و دارای مقاومتی است که با هر گونه کم و کاستی پایدار باقی می ماند. این فضا آزاد از هر گونه ساختار و تاسیسات و امکاناتی است و دارای ظرفیت های مقاومت و آزادی در قالب یک فرم معماری است.


Café in Ujina
Café in Ujina

منبع:ARCHDAILY

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا