گالریا در گوانگیو(Galleria in Gwanggyo)

جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

گالریا در گوانگیو(Galleria in Gwanggyo)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

 

گالریا در گوانگیو


کاربری: مرکز خرید

مکان: سوون، کره جنوبی

معماران: OMA

مساحت: 137213 مترمربع

سال: 2020


شرح متن توسط معماران تهیه شده است. این گالریا اولین و بزرگترین ساختمان تجاری بزرگ مقیاس کره است که در دهه 1970 تاسیس شد و از آن پس در صدر فروشگاه های خرده فروشی کشور قرار گرفت. این فروشگاه در گوانگیو (شهری جدید دقیقا در جنوب سئول) شهبه ششم گالریا است. ظاهر شبیه به سنگ گالریا که در مرکز این شهر جدیدا توسعه یافته قرار گرفته و با برج های بلندی احاطه شده است، آن را به یک جاذبه طبیعی برای زندگی عمومی در گوانگیو تبدیل کرده است.


مرکز خرید-مجتمع تجاری


این فروشگاه بین پارک دریاچه ای گوانیگو سوون و ساختمان های موجود در شهر قرار دارد: یک فصل مشترک بین محیط طبیعی و فضای شهری. این فروشگاه دارای نمای سنگی موزائیکی است که پارک طبیعی موجود در همسایگی را یادآور می شود. این فروشگاه شبیه به یک مجسمه ی سنگی بیرون زده از زمین، یک لنگرگاه بصری در شهر است.


مرکز خرید-مجتمع تجاری

 


مسیر عمومی دارای کی نمای شیشه ای چند وجهی است که با تیرگی سنگ در تناقض است. از طریق این شیشه، جزئیات و فعالیت های فرهنگی داخل به عابران شهر نشان داده می شود در حالی که بازدیدکنندگان داخل نیازمند تجربه نقاط برتری جدیدی از گوانیگو هستند. محیطی دایره ای که با توالی تراس های آبشاری شکل گرفته است، فضایی برای نمایشگاه ها و فعالیت ها فراهم می آورد.

گالریا در گوانیگو، جایی که جزئیات و فرهنگ،شهر و طبیعت با هم برخورد می کنند، فرصتی برای خلاص شدن از فضای قابل پیش بینی خرید فراهم می آورد.


مرکز خرید-مجتمع تجاری


منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا