10 دوره آموزشی مفید غیر معماری برای معماران

اگر شما معمار هستید ، می دانید که معماری ، احتمالاً بیش از هر رشته دیگر ، نیاز به دانشی همه جانبه در زندگی دارد. معماری رابطه شدیدی با انسان ها دارد و بنابراین به پیش زمینه های علوم انسانی نیاز دارد. از طرف دیگر نوعی هنر است و بنابراین به حس هنری احتیاج دارد که توسط تاریخ و روندها پشتیبانی شود. معماری به طور گسترده ای شامل فن آوری ها ، ابزارها و تکنیک ها است. بنابراین دانش فناوری اطلاعات نیز می تواند بسیار مفید باشد. در انتها ، معماری یکی از آن زمینه های خلاقانه است که هر اطلاعاتی که به دست می آورید به طریقی در کار شما منعکس می شود و سبک و شخصیت شما را شکل می دهد. بنابراین ، در ادامه با لیستی از دوره های محبوب  با هورنو همراه باشید که در ظاهر غیر معماری هستند.  اما می توانند به عنوان یک معمار برای شما بسیار مفید باشند.

1-مقدمه ای بر روانشناسی

معماری برای انسان است. بنابراین درک اصول روانشناسی انسان می تواند کاملاً مفید باشد. دوره های روانشناسی با معرفی علم روانشناسی آغاز می شود و به رابطه روانشناسی و  ارتباط ساختار های مغز می پردازد. و مواردی مانند ادراک ، آگاهی ، یادگیری و حافظه را تقویت میکند.

2-مقدمه ای بر علوم کامپیوتر

احتمالاً شما دوستان برنامه نویسی دارید و کلماتی مانند C ++ ، Python ، HTML یا Java آنها را شنیده اید یا ممکن است در مورد برخی از این کلمات در سخنرانی ها شنیده باشید یا در مقاله هایی که در مورد محاسبات و نرم افزارهای طراحی هستند ، درباره آنها بخوانید. آیا کنجکاو هستید؟ این دوره ها میتواند راهکارهایی را برای تقویت  جنبه های دیگر معماری در اختیار شما قرار دهد.

3-علم تفکر و مذاکرات  روزمره

به عنوان یک معمار ، هر روز باید تصمیمات زیادی بگیرید. شما با مهندسین معمار و مهندسین ارتباط برقرار می کنید و با مشتری ها سر و کار دارید. کار شما نیاز به مذاکرات  زیادی دارد و برای انجام صحیح آن ، این دوره ها به شما کمک میکند مهارت های تفکر روزمره خود را ارتقا دهید و  بتوانید  افراد بیشتری را متقاعد کنید.

4-دستور زبان و نگارش صحیح فارسی

درست است که معماران بیشتر با خطوط و نقشه ها سر و کار دارند ، اما ممکن است نیاز به نوشتن ایمیل ، نوشتن مختصر ایده ها  یا تهیه پیشنهادات داشته باشند. همچنین ، اگر مقاطع تحصیلات تکمیلی را دنبال کنید یا به ژورنالیسم علاقه داشته باشید ، مقالات علمی ،پایان نامه و موارد دیگر وجود دارد. در نتیجه ، این دوره می تواند مکمل دانش معماری و قطعا مفید باشد.

5- آیلتس

دوره های  زبان انگلیسی قطعا برای کار با نرم افزارها ، برقراری ارتباطات گسترده تر،  و ارتقا دانش روز که از طریق مطالعه منابع خارجی به دست می آید قطعا کاربردی است اما دوره آیلتس  به شما کمک می کند تا برای سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی مطالعه کنید. قبولی در آیلتس با حداقل نمره ای که بین 6.5 تا 8.5  برای پذیرش در بسیاری از موسسات  و دانشگاه ها لازم است.

6- مقدمات سخنرانی در جمع

معماری و سخنرانی عمیقاً با هم ارتباط دارند. شروع کار با اولین قدم های ژوژمان ها و دفاعیه های دانشکده معماری و تا روز  بازنشستگی ادامه دارد و ارائه ها به سادگی ، چه به هیئت داوران، همکاران ، رئیس یا مشتری ، پایان نمی یابد. بنابراین ، اگر شما در سخنرانی در جمع مشکلی دارید ، وقت آن است که بفهمید چگونه باید با آنها روبرو شوید و این دوره به شما در انجام این کار کمک می کند.

7- کسب و کار و  کارآفرینی

به فکر راه اندازی کسب و کار یا شرکت تازه تاسیس خود هستید؟ شاید لازم باشد در مورد برنامه ریزی استراتژیک و مدل سازی نو آورانه تجارت بیشتر بدانید. این دوره می تواند به درک روشنی از نحوه کار با استارتاپ ها و نحوه برخورد با فرصت های مختلف  به شما کمک کند.

8-مقدمه ای بر طراحی Game

آیا طرفدار بازی های ویدیویی هستید؟  آیا می دانید معماران واقعاً می توانند در زمینه طراحی بازی های ویدیویی  از افراد دیگر موفق تر کار کنند و اگر خلاقیت و مهارت کافی داشته باشند می توانند فراتر از آن باشند. میتوانید دوره های مقدماتی یا آنلاین را برای تست علاقه  خود به این موضوعات بگذرانید شاید راه جدیدی را برای شما باز کند.

9-چاپ سه بعدی 3d print

چاپ سه بعدی یک فناوری است که می تواند جهان را متحول کند. ثابت شده است که به ویژه در زمینه های طراحی و پزشکی بسیار مفید است. در معماری ، کاربردهای چاپ سه بعدی روز به روز از مدل های مقیاس کوچک به غرفه ها و پل های عابر پیاده در مقیاس انسانی گسترش یافته در این دوره هامی توانید با فناوری بیشتر آشنا شوید.

10-اساطیر یونان و روم

شما به عنوان دانشجوی معماری ، معماری یونان و روم را خوانده اید از آن زمان معماری کلاسیک منبع الهام بسیاری از جنبش های معماری بوده است. اگر شما اهمیت می دهید که معماری را از منظر دیگری ببینید و درباره افسانه هایی که زندگی و سبک آنها را تحت تأثیر قرار داده است بیشتر بدانید ، این دوره ها  ارزش بررسی برای تفکر عمیق تر را دارد.

تحریریه گروه معماری هورنو

منبع : arel.ir

علاقه مند به طراحی محتوای در رابطه با معماری و نویسندگی
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا