565 broome soho
565 broome soho
565 broome soho
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

565 Broome SoHo

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

565 Broome SoHo

مکان: نیویورک، ایالات متحده آمریکا

معمار: رنزو پیانو

زمان: 2014 – 2019

565 Broome SoHo در یکی از تاریخی ترین محله های نیویورک قرار دارد – Soho. این برج مسکونی با سرگذاشتن رودخانه هادسون، منظره ای پانورامیک برجسته از شهر و رودخانه در اختیار ساکنان خود قرار می دهد. این پروژه مطابق با روحیه منطقه است، از لحاظ تاریخی مرکز هنری است، اما همچنین اخیراً برای رستوران ها، فروشگاه ها، هتل ها و مشاغل محلی نیز در نظر گرفته شده است.

برای SoHo، منطقه ای که از نزدیک با معماری چدن قرن 19 و 20 شناخته شده است، 565 Broome SoHo یک فرومایگی زیبا از قرن بیست و یکم را به آن محله معرفی می کند.

565 broome soho
565 broome soho

این سازه 30 طبقه در بالای محوطه زیر زمینی کم ارتفاع خود قرار دارد و منظره ای گسترده از شهر و رودخانه هادسون را فراهم می کند، از جمله خورشیدی که هر شب رنگ رودخانه و بندر را رنگ می کند. تقریباً 100 متر ارتفاع دارد و در کل 115 آپارتمان وجود دارد که دارای پنجره های کف تا سقف است. این اقامتگاه ها شامل استودیو ها، خانه های چهار خوابه و همچنین دوبلکس و پنت هاوس است.

دو ویژگی برجسته زیبایی شناختی این بنا، مالچ ها و شیشه های خمیده است. تپه های نازک اجازه می دهد روایت بصری در اطراف و درون ساختار اتفاق بیفتد و امکان ورود تنفس و نور را در پنجره های کف تا سقف کلیه اقامتگاه ها فراهم می کند. شیشه خمیده گوشه ای این نمای ویژه منحصر به فرد را به ساکنان خاص می دهد.

در نتیجه همکاری، این پروژه بین کارگاه ساختمان سازی رنزو پیانو از یک طرف و SLCE – مسئول هر دو شکل و نما – و شرکت طراحی پاریس RDAI – مسئول طراحی داخلی – از سوی دیگر به اشتراک گذاشته شده است.

منبع:rpbw.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا