این شش ترند طراحی داخلی خانه برجسته در حال حاضر لحظات مهمی را سپری می‌کنند و درک دلیل آن آسان است نه تنها  درچند سال گذشته اولویت‌های ما و نحوه زندگی، کار و فعالیت های ما را تغییر داده‌اند، بلکه تأثیر عمده‌ای بر آنچه از نظر حسی در ما طنین‌انداز می‌شود داشته‌اند. مضامین طراحی مانند سادگی، پایداری و راحتی کمک زیادی به بازگرداندن تعادل ما و ایجاد آرامش برای زندگی بهتر و انتظار برای روزهای روشن تر در آینده داشته است.

 ایجاد تغییرات بایک یا چند مورد از این ترندهای پاییزی به فضای زندگی‌تان، راه ساده‌ای برای تازه‌سازی و ایجاد ویژگی شگفت‌انگیز شیک در دکوراسیون منزل است.

ترندهای پاییزی

رنگ های خاکی و خنثی در پاییز

برای ایجاد خلاقیت (و فضایی دنج) با این رنگ های هماهنگ الهام گرفته از طراحی مدرن جنوب غربی آمریکا و نمادین  Midcentury آماده شوید. با ترکیب رنگ‌های خنثی گرم با رنگ‌های خاکی ملایم، داستان رنگی ظریفی خلق می‌کنید که هر چیزی جز خسته‌کننده است. اگر برای طراحی مجدد  فضای داخلی منزل  در مقیاس کامل آماده نیستید، می‌توانید این ویژگی رنگی را با بالشتک و کوسن ها برجسته و یک پتوی بافت‌دار  روی مبل یا رنگ آمیزی دیوارهایتان به دست آورید. متعادل، آرام و زمینی فکر کنید.

تکه دوزی- چهل تیکه یا پچ ورک مدی برای همه فصول :

 اگرچه سال هاست که به  اکسسوری و مبلمان تکه دوزی در ترند طراحی داخلی خانه عادت کرده‌ایم، اما الگوهای تکه‌ دوزی در طراحی خانه امسال سر و صدای زیادی به پا می‌کنند و حس گالری هنری مدرن را به فضاهای داخلی شما می‌بخشند. این یک بیانیه جسورانه است، اما لازم نیست با رنگ های پررنگ انجام شود. می‌توانید با رنگ‌های متضاد کمرنگ یا با رنگ‌های خنثی ملایم یا پالت تک رنگ در سایه‌های مختلف  اینکار را هر چقدر که می‌خواهید جسورانه  ایجاد کنید  پچ ورک یک روند بازیگوش و گویا است که می‌توانید به راحتی در خانه در رختخواب، پرده‌ها، قالیچه‌ها و فراتر از آن استفاده کنید.

دکوراسیون الهام گرفته از هنر 

طراحی داخلی و دکوراسیون در سال ۲۰۲۱ معنای کاملاً جدیدی به خود گرفته است. این موضوع خیلی به طراح مربوط نمی شود، بلکه خود طراحی است که امسال همه توجه را به خود جلب کرده است. ساخت با کیفیت و فلسفه طراحی فرم با عملکرد، اقلام روزمره خانه را به آثار هنری ارزشمند تبدیل کرده است توجه هنری به جزئیات، کل فضای شما را غنی تر، زیباتر و شخصی تر می کند.

منحنی هایی آرت دکو

با وام گرفتن از جنبش هنری آرت دکو در اوایل قرن بیستم، یکی از روندهای اصلی طراحی خانه در سال جاری، استفاده از اشکال گردتر در همه چیز، از مبلمان گرفته تا وسایل و حتی آثار هنری است. به دنبال خطوط منحنی، بر خلاف زوایای سخت و گوشه‌های مربعی، باشید تا حالتی نرم‌تر و دلپذیرتر در فضای خود ایجاد کنید. خطوط منحنی و لبه‌های گرد جریانی آسان‌تر و ظاهر کلی ساده‌تر را ارائه می‌دهند .

عناصر ارگانیک

آوردن عناصر طبیعی راهی برای  در ارتباط ماندن با طبیعت و حس رفاهی است که آن برای ما به ارمغان می آورد. افزودن چوب طبیعی، سنگ و مرمر به فضای شما این ارتباط و احساس گرما را تقویت می کند. به دنبال متریال های طبیعی در همه چیز باشید، از مبلمان گرفته تا وسایل و منسوجات، و حتی قطعاتی که شکل طبیعی خود را مانند میز کناری که از یک کنده درخت واقعی گرفته شده است، حفظ می کنند. راه های دیگر برای ایجاد حس ارگانیک شامل آوردن گیاهان طبیعی و منسوجات ساخته شده از موادی مانند کنف، بامبو و جوت است.

چهارخانه  یا  شطرنجی

طرح و پترن شطرنجی اخیراً در همه جا در دکوراسیون داخلی خانه ظاهر می شود. چه در طراحی با چهارخانه مهارت داشته باشید یا نه، امسال فصلی است که واقعاً چاپ نمادین معجزه میکند . برای انحراف از حالت سنتی، به طرح های گرافیکی در رنگ‌ها و نسبت‌های غیرمنتظره نگاه کنید که تازه و خلاقانه به نظر می‌رسند. با استفاده از بالکوسن ها، قالیچه و ملحفه ها و رومیزی، پترن چهارخانه را اضافه کنید که  یک راه ساده برای افزودن شخصیت و جذابیت گرافیکی به فضای شما است.

تحریریه گروه معماری هورنو

منبع : decoboom.ir

علاقه مند به طراحی محتوای در رابطه با معماری و نویسندگی
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا