Apple Aventura
Apple Aventura
Apple Aventura
Apple Aventura
Apple Aventura
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

Apple Aventura

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

Apple Aventura

2015-2019

کارفرما شرکت اپل

معمار:نورمن فاستر

Apple Aventura به روح آزادی و بخشندگی میامی، جان می دهد، افراد را زیر سقف منحنی شکل طاقداری کنار هم جمع می کند که یادآور مسیرهای دریایی و معماری شهر می باشد. فضاهای مادی و روان تحت تاثیر هنر تزئین ساختمان های در منطقه می باشند، ساختمان هایی با یک مغازه دو طبقه جدید با هدفی پویا که خلاقیت و نوآوری را پرورش میدهد. تراکم جا گرفته در بخش جدید پاساژ Aventura ، هم سطحی زمین با ورودی میدان پاساژ و فواره ای با یک مجسمه فوق العاده هنری ، برج آبشاری Aventura طراحی شده توسط کارستِن هولِر، وضعیت میامی را به عنوان یک مقصد هنری و فرهنگی نشان می دهد. باغ های متراکم با میزها و صندلی هایی از جنس ساج زیر سایه بان های متراکم که طرح داخلی آنها آیینه کاری است، به بازدیدکنندگان خوش آمد می گویند. درخت های هوشمند در فضای باز و مکانی برای استراحت بازدید کنندگان، طراحی باغ پاسخی به سبک زندگی در فضای باز میامی است.

Apple Aventura
Apple Aventura

نمای شیشه کاری، مرز بین فضای داخلی و خارجی را تیره می کند، ساختمان سبزی با درخت هایی ایجاد می کند و میزهایی پیوسته و ممتد را در میان یک تالار با ارتفاع دوبرابری نشان می دهد که توسط یک سقف موج دار اغراق آمیز پناه داده شده است. ساختمان فقط از عناصر پیش ساخته، با تیرهای بتنی 80 فوتی (24.3 متری)، با دهانه 60 فوتی (18.2 متری) بین ستون های باریک فولادی با یک روکش بتنی درست شده است. بین تیرها، دهانه هایی با طاق های عرضی 20 فوتی (6 متری) نسبت به یک سقف موجدار استوانه ای، که توسط یک اسکلت بافتدار سفید در بخش زیرین ساختمان وجود دارد، برای کاهندگی آکوستیک می باشد. سقف موج دار همچنین آب باران را جمع می کند تا حدود 170000 گالن (650000 لیتر) مصرف آب اشامیدنی در سال کاهش داده شود- یک سنجش پایدار اساسی در حوزه ای تحت فشار آب تازه. رنگ آمیزی و مصالح مورد استفاده در سقف در طول یک پیشامدگی که به صورت سایه بانی نما را در برابر تابش شدید نور خورشید محافظت می کند، قابل رویت هستند.

Apple Aventura
Apple Aventura

در داخل، صعود پله های آمفی تئاتر را می بینیم که به سمت محل اجتماع عموم نگاه می کند. و به ورودی داخلی در زیر میدان متصل شده است، پله ها مرکز اجتماع فروشگاه هستند. آنها صندلی های چرم و ایستگاه های شارژی دارند که در آنجا مردم می توانند برنامه های مختلف talk Apple و Apple Music را تجربه کنند و ببینند و با هوش فوق العاده Apple برخورد داشته باشند، همه اینها در یک محیط طبیعی و آرام جا داده شده اند.

Apple Aventura
Apple Aventura
علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا