برج اسپیرال
برج اسپیرال
برج اسپیرال
برج اسپیرال
برج اسپیرال
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

برج اسپیرال

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

BIG با برج اسپیرال پل رابط اتصالی عمودی را توسعه می دهد.

کاربری: اداری

معماران : گروه گروه بیارک اینگلس

موقعیت: نیویورک-ایالات متحده

مساحت : 2850000 فوت مربع

توسعه دهنده تیشمان اسپیر از BIG خواست تا یک برج اداری جدید در انتهای شمالی پل رابط اصلی در هادسون یاردز شهر نیویورک طراحی کند. به گفته BIG، اسپیرال یک برج با ارتفاع 1005 فوت است که پس از تعریف ویژگی‌های آن نام گذاری شد، تسمه بالارونده گونه های سبزه زنده که پل رابط اصلی را به آسمان متصل می کند.

اسپیرال دارای ویژگی های زیگورات کلاسیک آسمان‌خراش‌های پیشامدرن با ویژگی های ظریف و طرح‌بندی کارآمد برج های مدرن است. اسپیرال برای افرادی طراحی شده است که در آن حضور دارند و اطمینان می‌دهد که هر طبقه از برج به فضای بازی باز می‌شود که دارای باغ معلق و دهلیزهای آبشاری است که کف زمین را به راس آن وصل می کند و یک فضای کاری متوالی است. تراس های پیچیده شده به دور ساختمان موجب می‌شوند تا مستاجران در زندگی روزانه خود با هوا و نور بیرون از ساختمان در ارتباط باشند.

برج اسپیرال
برج اسپیرال

از باغ های آبشاری ۲.۸۵ میلیون متر مربعی برج با عنوان تحول محل کار مدرن، پایدار و مشارکتی یاد می شود. همانطور که توسعه دهنده آن توضیح می دهد، تراس ها به سمت بالا حرکت خواهند کرد و در هر طبقه با حرکت چرخشی بالا می روند و یک مسیر سبز متوالی منحصر به فرد ایجاد می‌کنند که نمای برج را در بر گرفته است و برای هر یک از ساکنین آسایش فضای باز را به ارمغان می‌آورد.

برج اسپیرال
برج اسپیرال

اگر هر یک از تراس های اسپیرال به شکل سرتاسری کنار هم قرار گیرند، به اندازه نیم مایل میشوند که یک مجموعه یکپارچه از فضای رفاهی رابا دهلیزهای دوجداره به ارمغان می‌آورد و جلوه زیبایی به آسمان می بخشد. برای مستاجران چند طبقه، این فضای آرامش بخش داخلی می‌تواند برای اتصال به طبقات اداری دیگر مورد استفاده قرار گیرد. این عنصر جایگزینی برای آسانسور است و موجب تشویق فعالیت فیزیکی و بهبود تعامل میان همکاران می شود.

 

برج اسپیرال
برج اسپیرال

 

این ساختمان فضای ۲.۸۵ میلیون فوت مربع متصل با فضای اداری کلاس A پایدار را به ارمغان می آورد. این ساختمان به یک لابی بزرگ و ورودی اصلی بلوار هادسون شرقی تبدیل می شود که دارای ۲۷ هزار فوت مربع تراس جزئی و یک تراس بسیار جادار در طبقه هفتم است.

خبر ساخت برج ۶۵ طبقه در بلوار هادسون مدت کوتاهی پس از انتشار خبر توقف مرکز تجارت جهانی ۲ BIG به دلیل عدم وجود مستاجر، منتشر شد.

منبع: archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا