Chemin modern villa in Switzerland
Chemin modern villa in Switzerland

ویلای مدرن Chemin در سوئیس

Chemin modern villa in Switzerland
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2021
کاربری: ویلا
معمار: نا معلوم
مکان: سوئیس

ویلای مدرن Chemin در سوئیس

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

ویلای مدرن Chemin

مکان: جنوا، سوئیس

معماران: اولسان کاندینگ

مساحت: 6006 فوت مربع

سال: 2017

برای مطالعه ی سبک های طراحی ویلا وارد لینک مقابل شوید: طراحی ویلا مدرنسبک های طراحی ویلا

شرح متن توسط معماران تهیه شده است. ویلای مدرن Chemin در یک محله سنتی سوئیس در حومه جنوا قرار دارد. به دقت با محل شیب دار یکپارچه شده و طراحی خانه بین زبان معماری مدرن با یک احساس گرم و صمیمی تعادل برقرار می کند. کار با سازندگان و مهندسان محلی سوئیسی، مسئول طراحی تام کاندیگ2 سطح بالایی از استادکاری و دقت را که معماری سوئیس به آن معروف است را وارد کار کرده است. این همکاری همچنین در مصالح خارجی نیز منعکس شده است که شامل مصالح فولادی و شیشه ای به سبک کاندیگ می شود اما با مصالح سنتی شامل سفالینه و چوب کاج اروپایی پرداخت شده است.

با بهره گیری از محل کوه پایه ای آن، این خانه سه طبقه به سمت منظره برکه جنوا و کوه های جورا3 در اطراف دید دارد. یک نورگیر بزرگ روشنایی طبیعی روز را در هر طبقه از بالا تا طبقه همکف به صورت یکپارچه پخش می کند. در جبهه شمالی، یک در ورودی اصلی برنزی به سمت سالن طبقه اصلی باز می شود که منتهی به یک فضای جامع نشیمن/ غذاخوری/ آشپزخانه و یک ایوان خارجی سرپوشیده می شود.(ویلای مدرن Chemin)


Chemin modern villa in Switzerland
Chemin modern villa in Switzerland

برای مطالعه ی طراحی پلان خانه وارد لینک مقابل شوید: اصول طراحی پلان خانهطراحی پلان خانه 

یک مجسمه انتزاعی ساخته شده توسط آنتونی گورملی به سمت تراس و مناظر بیرونی استخر شنا، برکه و کوه های اطراف اشاره دارد. در طبقه بالاتر، یک سوئیت بزرگ با یک فرم شیشه بالای تراس مناظر بکری دارد. دو اتاق اضافی، با یک اتاق اضافی برای مهمان و اتاق سونا و ورزش در بالای طبقه پایین، طبقه بالا را تکمیل می کنند. یک پالت داخلی تصحیح شده شامل مصالحی از قبیل بتن، چوب طوسی، اندودهای فلزی و همچنین سنگ طبیعی و گچ می شود.(ویلای مدرن Chemin)

 تام کاندیگ: این اولین پروژه من در سوئیس بود که به دلیل اینکه من شهروند سوئیس هستم برایم هیجام انگیز بود. من چند سالی از کودکی خود را در سوئیس به سر برده ام و ارتباطات قوم و خویشی مهمی در آنجا دارم. به عبارتی آنجا وطن من است و من هیجان زده بودم از اینکه برای این پروژه به وطنم بازگشتم.(ویلای مدرن Chemin)

منبع: archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا