Generali Tower
Generali Tower
Generali Tower
Generali Tower
Generali Tower
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

Generali Tower

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

Generali Tower

ساختمان های اداری ، آسمان خراش ها ، پایداری

میلان، ایتالیا

معماران: معمار زاها حدید

طراحی: معمار زاها حدید، پاتریک شوماخر

مساحت: ۶۶۷۸۵.۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است.  برج جنرالی در قالب برنامه سیتی لایف است که پس از جابجایی نمایشگاه به Rho Pero در سال 2005 ، زمینه های تجاری رها شده میلان را مجدداً توسعه داده است. سیتی لایف واقع در ایستگاه جدید Tre Torri در خط 5 از سیستم مترو شهر ، سیتی لایف سایت 90 هکتاری را برای سال افتتاح می کند  و برای برای اولین بار علاوه بر مراکز خرید و دفاتر شرکت ، فضاهای جدید شهروندی ، پارک های عمومی و مناطق مسکونی فراهم می کند.

سیتی لایف بزرگترین فضای جدید شهری و پارک عمومی است که از زمان افتتاح Parco Sempione در 130 سال پیش در شهر ایجاد شده است. هر ساله با استقبال بیش از هفت میلیون بازدید کننده ، کارگر و ساکن. سیتی لایف شامل 1000 خانه جدید ، دفاتر برای بیش از 11000 کارمند ، پارک عمومی جدید 42 هکتاری ، پیازوها و مهدکودک است.

Generali Tower
Generali Tower

با هماهنگی سه محور اصلی شهر که در داخل سیتی لایف همگرا هستند ، در سطح زمین قرار دارد ، برج جنرالی 170 متری (44 طبقه) با پیاده روهای عمومی و پارک اطراف آن متصل می شود. هندسه خمیده آن توسط نیروهای گریز از مرکز درک شده ناشی از تقاطع مبهم این سه محور شهری در پایه برج تعریف شده است.این گرداب از نیروهای گریز از مرکز در سطح زمین با طراحی مجدد صفحات کف رومبوئی پی در پی به صورت عمودی از طریق برج منتقل می شود تا برج را در مورد محور عمودی آن بچرخاند. این پیچ مارپیچ با افزایش ارتفاع هر طبقه بالاتر از سطح خیابان بصورت تدریجی کاهش می یابد .

Generali Tower
Generali Tower

با بلند شدن برج با ارائه نمای وسیع تر در سراسر میلان ، پیچ و تاب طبقه های بالاتر برج را به محور اصلی جنوب شرقی منتهی می کند که به تریبون قرن 15 بارامانتا در سانتا ماریادلا گازیه و فراتر از آن به مرکز شهر منتهی می شود.این برج تا 3900 نفر از کارمندان را برای دیدار با رشد روز افزون به عنوان یکی از بزرگترین موسسات مالی جهان در اختیار دارد. این برج ضمن رعایت قوانین سختگیرانه ساختمان محلی میلان ، از همه معیارهای بین المللی برخوردار است. لبه های ضد آفتاب شکن دوجداره آن که از لعاب آن پوشیده شده است ، کنترل محیطی بسیار کارآمد را برای هر طبقه فراهم می کند و عملکرد انرژی عالی را تضمین می کند  و در صدور گواهینامه LEED پلاتین جنرال از طرف شورای سبز ساختمان ایالات متحده کمک می کند .ستونهای محیطی شیب دار از هندسه پیچش در برج پیروی می کنند تا از تراز وسط قرار گرفتن واحدهای نمای خارجی آن استفاده کنند. این ستونهای محیطی همچنین فضای کاربری قابل استفاده را در داخل پاکت رسمی منسجم برج به حداکثر می رسانند. یک عنصر جدایی ناپذیر از توسعه مجدد سیتی لایف که یک منطقه جدید تجاری ، مسکونی و تجاری در نزدیکی مرکز میلان ایجاد کرده است ، برج جنرالی با بافت شهری اطراف آن تعریف شده است تا مستقیماً با شهر ارتباط برقرار کند .

منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا