LES TERRASSES D’EURALILLE
LES TERRASSES D’EURALILLE
LES TERRASSES D’EURALILLE
LES TERRASSES D’EURALILLE
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

LES TERRASSES D’EURALILLE

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

LES TERRASSES D’EURALILLE

معمار: mvrdv

کشور: فرانسه

شهر: لیل

سال: 2016

مساحت:  29600 متر مربع

کارفرما:  ICADE

کاربری:  دفاتر اداری، ورزشی

موضوع: معماری

LES TERRASSES D’EURALILLE به تقاضای بیش از حد برای مکانهای کاری آینده پاسخ می دهد و این واقعیت را در نظر می گیرد که کارگران هر روز بیشتر وقت خود را در دفتر می گذرانند، و زمان بسیار کمی برای امور دیگر دارند. این مجموعه 26،000 متر مربعی برای دفاتر با 3600 متر مربع امکانات ورزشی اختصاص داده شده و یک مرکز اداری و ورزشی نوآورانه درست در قلب لیل ایجاد می کند.

Les Terrasses d’Euralille آخرین نقشه توسعه شهری یورلیل  و MVRDV است، O Architecture و طرح های ICADE به شکلی پاسخ می دهد که به طور مستقیم با استمرار منظر Parc des Dondaines مرتبط است. تراس های بزرگ بر روی چشم انداز باز شده و یک توپوگرافی جدید برای کاربران آینده ساختمان و ساکنان مناطق همجوار ارائه می دهد.

این تیم تصمیم می گیرد 26،000 متر مربع اختصاص داده شده برای دفاتر با 3600 متر مربع امکانات ورزشی را ایجاد کند تا یک مرکز اداری و ورزشی نوآورانه درست در قلب لیل ایجاد شود. یک کانتینر شهری پانوراما در طبقه بالا انیمیشن تراس ها و ساختمان را تکمیل می کند.

LES TERRASSES D’EURALILLE
LES TERRASSES D’EURALILLE

این پروژه به تقاضای فزاینده برای مکانهای کاری آینده پاسخ می دهد که با توجه به این واقعیت که کارگران وقت بیشتری را در دفتر می گذرانند، زمان کمی برای چیزهای دیگر دارند. اکنون کارمندان از محیطهای کار مطلوب که راحتی و امکان به اشتراک گذاشتن لحظات محکومیت را دارند، برای برقراری ارتباط و سرگرمی، با ناهار خوری و ورزش در مجاورت محل کار خود، درخواست می کنند.

نما تا حد زیادی باز است و تراسها به گونه ای قرار گرفته اند تا نور طبیعی بهینه را فراهم کنند. هر تراس با قرار گرفتن در داخل خانه فعال می شود و ما پیشنهاد می کنیم که اکثر طبقات در فضای بیرون (پاسیوی داخلی یا تراس) گسترش یابد تا از فضای نیمه خصوصی به همان روشی که در بالکن ها استفاده می شود استفاده کنید یا لوجیاس  برای مسکن. این نما همچنین اجازه می دهد تا ساختمان از آنجا که پیش نمایش مستقیم روی جاده حلقه باز می شود، دیده و دیده شود و سیگنال و درهای ورودی به شهر ایجاد می کند. دفاتر عمدتاً برای انعطاف پذیری و برگشت پذیری در طول زمان با فضاهایی متفاوت با توجه به استفاده از آنها طراحی شده اند – اتاق جلسات، قهوه یا منطقه آرامش، فضای باز و مناطق خصوصی.

LES TERRASSES D’EURALILLE
LES TERRASSES D’EURALILLE

در Les Terrasses d’Euralille، ورزش و فضاهای اجتماعی اولویت را تشویق می کند که هم کارگران و هم اعضای جامعه در تراسهای کاملاً سبز که از پایین نازل می شوند و روی یک پلاک بزرگ باز می شوند گرد هم آیند. نوآوری ها در قلب این پروژه به عنوان پاسخ به استانداردهای بین المللی که ساختمان ها را می طلبند دارای مجوز BREAAM هستند، با سطح مورد نیاز انرژی و استفاده توسط ساکنان آینده آنها.

امکانات ورزشی از جمله دیوار صخره نوردی و سوار جریان با مشورت با UCPA طراحی شده است، رهبران در کارکرد امکانات ورزشی نوآورانه که در قلب کلانشهرهای مهم یافت شده اخیراً در جاه طلبی های خود برای بوردو و پاریس در طرح “Reinventing Paris” نشان داده اند.

این ترکیب استفاده و کارکردی یعنی کار و ورزش بهترین راه حل برای تحریک کردن این ساختمان و تبدیل آن به مقصدی برای کارگران و همسایگان وسیع آنها است. برای تعیین اینکه این توسعه برای مردم در سراسر نسل و از اقشار مختلف زندگی جذاب است، پژوهش های هدفمندی توسط UCPA که توسط 464 نفر، کارمندان یورالیل، دانش آموزان و خانواده های ساکن در مرکز شهر انجام شده است، برای اطلاع بیشتر در مورد روند طراحی، با یک پانل انجام شده است.

منبع:mvrdv.nl

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا