Shard Place
Shard Place
Shard Place
Shard Place
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

Shard Place

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

Shard Place

کاربری مختلف

معمار: رنزو پیانو

2013 – در حال انجام

مکان: لندن، انگلستان

در سال 2013، RPBW توسط گروه املاک Sellar تعیین شد تا یک برج مسکونی باریک و با وسایل عمومی سخاوتمندانه در سطح خیابان را طراحی کند، تا ساختمان های فعلی اشغالی، شارد و Place را اشغال کند. این طرح هر دو با انتخاب مواد روبرو، از بافت تاریخی آن در خیابان سنت توماس احترام می گذارد، در حالی که خوشه ای را که توسط شاردایجاد شده به وضوح تصدیق می کند. برج 26 طبقه، یک سوم از ارتفاع شارد، در قسمت پشتی قرار گرفته و خطوط دید شارد را در نمای محلی حفظ کرده است. در مقیاس شهر، نسبت های شارد بدون تغییر باقی می ماند.

این برج 9 متر از سطح محوطه و 16 متر بالاتر از خیابان سنت توماس بلند شده است و فضای عمومی عمومی جدیدی با دو کیوسک خرده فروشی، صندلی های عمومی و محوطه سازی ایجاد می کند. این یک بالکن جنوبی رو به خیابان با نمای خیابان توماس ایجاد می کند. بالاتر از این برج 26 طبقه و 15،000 متر مربع برج مسکونی شامل 148 آپارتمان خواهد بود.

Shard Place
Shard Place

یک پله عمومی دو سطح را به هم متصل می کند و احساس لذت را به حرکت در داخل و اطراف سایت می دهد. خطوط بینایی پاک حس پیدا کردن را فراهم می کند و به عابران کمک می کند تا از طریق پل لندن حرکت کنند. راه پله ورودی چهارچوب گای را نشان می دهد، که پیشنهاد می شود به یک مکان عمومی و خانه جدید برای موزه گالری علوم تبدیل شود.

ساختمان آپارتمان بسیار پایدار است و به گونه ای طراحی شده است که هم کد مربوط به خانه های پایدار 4 و هم عالی Breeam را رعایت کند. آپارتمان ها به طور طبیعی با تهویه کامل خانه تهویه خواهند شد و تمام آپارتمان ها از جنبه های مختلف یا پیکربندی های دوبلکس بهره مند می شوند.

Shard Place
Shard Place

فضای رفاهی خصوصی برای ساکنان با باغهای زمستانی یک لایه، فضاهای گرم و سرد طبیعی که امکان استفاده در طول سال را دارند فراهم شده است. فضای رفاه عمومی در قالب یک باغ ساکن واقع در سطح 16، یک فضای رو به جنوب است که به عنوان یک اتاق ملاقات برای ساکنان به همراه فضای بازی کودکان ارائه شده است.

منبع:rpbw.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا