طراحی و اجرای این خانه در فلوریدا تکمیل شده، از ویژگی های طراحی قابل توجه در دکوراسیون ویلا سبک طراحی آشپزخانه است که شامل دو جزیره بزرگ  روبری هم است  که جزیره بزرگ‌تر به صورت ال شکل ساخته شده که با  طراحی قسمت پشتی به‌عنوان صندلی همراه با میز  غذاخوری کاربری چندمنظوره و عملکردی موثر  را مهیا می سازد.

جزیره آشپزخانه:

جزیره دوم دارای یک اجاق گاز و چشم اندازی از منطقه غذاخوری رسمی تر است. هر دو جزیره دارای کابینت و کشوهای بدون دستگیره هستند تا سبکی مدرن تر در ظاهر کابینت ها ایجاد کنند، کابینت های چوبی نیز در امتداد دیوار دکوراسیون آشپزخانه را تکمیل می کنند.

در ادامه با سایر قسمت های دکوراسیون ویلا با هورنو همراه باشید.…

ورودی :

جلوی خانه با زمین چمن بزرگی طراحی شدهکه مسیری به درب ورودی دارد. گیاهان و نورپردازی نمای بیرونی خانه را زیبا و رومانتیک کرده ،و جلوه ای ویژه به طراحی خانه می بخشد.

پلان خانه:

قسمت پشتی خانه با طراحی U شکل سبب می شود تا اتاق خواب ها و مکان های اجتماعی با پنجره های کف تا سقف منظره ای به استخر و طبیعت اطراف داشته باشند ضمن اینکه حریم بیشتری در دل خانه برای استخر ایجاد نمایند.

استخر  ویلا:

در امتداد یک طرف استخر یک عرشه و پاسیو سرپوشیده با باربیکیو و منطقه غذاخوری برای فضای بیرونی وجود دارد.

نشیمن و تی وی روم ویلا:

در داخل، اتاق نشیمن ویلا دارای یک دیوار چوبی عمودی است که چشم را به سمت بالا به سقف بلند خانه هدایت می کند ضمن اینکه به عنوان دیوار برای تلویزیون نقطه کانونی عملکردی برای فضا محسوب می شود.

حمام در دکوراسیون ویلا:

در دکوراسیون ویلا دو حمام دارای  وان و سنگریزه های زیر وان هستند همینطور منظره مطلوبی را با حفظ محرمیت در صورت نیاز ایجاد میکنند که با کرکره دید را محدود میکند.

تحریریه گروه معماری هورنو

منبع : decoboom.ir

علاقه مند به طراحی محتوای در رابطه با معماری و نویسندگی
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا