مرکز جهانی موسیقی
مرکز جهانی موسیقی

مرکز جهانی یک مرکز موسیقی در میامی آمریکا

مرکز جهانی موسیقی
مرکز جهانی موسیقی
مرکز جهانی موسیقی
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: در حال تکمیل
کاربری: دانشگاه
معمار: نا معلوم
مکان: سوهانک

مرکز جهانی یک مرکز موسیقی در میامی آمریکا

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

مرکز جهانی

مرکز موسیقی ، معماری آموزشی، معماری عمومی

میامی بیچ، آمریکا

معمار: فرانک گری

مساحت: ۹۳۴۹.۸ فوت مربع

سال: ۲۰۱۱


برای مطالعه زندگی نامه و سبک ها و معماری فرانک گری وارد لینک زیر شوید : معماری فرانک گری

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. مرکز جدید جهانی(مرکز موسیقی) که بخشی از آکادمی ارکسترى نوین آمریکا است. مرکز موسیقی و عملکرد موسیقی که در قلب ساحل میامی واقع شده است، اولین خانه ساخته‌شده برای سمفونی جدید جهان است که توسط مایکل تیلسون توماس، کارگردان هنری ساخته شده است.

از لحاظ طراحی ظاهر بیرونی آن، فرانک گری را که تقریبا اهلی شده است، به تصویر می‌کشد. ساختمان سفید شکل مستطیل شکلی از خم شدن و چین‌ها نشان می‌دهد که در میان نمای داخلی آن دیده می‌شود که از طریق ورودی اصلی به نمای خارجی نمای بالای ۸۰ فوتی دیوار مرئی قابل‌رویت است.(مرکز موسیقی)


مرکز جهانی موسیقی
مرکز جهانی موسیقی

برای خواندن مطالب مربوط به معماري مدرن لینک روبرو را کلیک کنید: معماری ایرانی مدرن ، اصول معماری مدرن

مرکز جدید جهانی به موجی از معماری و طراحی جدید در میامی می‌پیوندد. این بازی که میزبان مهم‌ترین نمایشگاه‌های هنری در آمریکا، هنر بازل، میامی بیچ و کنوانسیون بین‌المللی AIA در سال ۲۰۱۰ است، در حال تمرکز بر تلاش‌های خود برای توسعه یک مرکز شهری پر جنب و جوش است. درست پایین خیابان از مرکز دنیای جدید، ۱۱۱۱ لینکلن که توسط هرزوگ و مورون طراحی شده‌بود در سال گذشته تکمیل شد. در حال حاضر مورون و هرزوگ نیز بر روی گسترش موزه هنر میامی کار می‌کنند.(مرکز موسیقی)

ساحل میامی بیچ، مکان رویداد عمومی که توسط شرکت معماری منظره هلند واقع در غرب هند طراحی شده است، در شرق مرکز نیویورک و در غرب ساختمان جدید در خیابان پنسیلوانیا واقع شده است.

سمفونی دنیای جدید، آکادمی ارکسترى آمریکا، عصر جدیدی را برای موسیقی کلاسیک با افتتاح اولین خانه این موسسه که یک ساختمان جدید فوق‌العاده در مرکز ساحل میامی است، نشان می‌دهد. مایکل گری توماس موسس و مدیر هنری مایکل تیلسون توماس  (مایکل تیلسون)، بنیانگذار و مدیر هنری مایکل تیلسون ، در همکاری نزدیک با مایکل تیلسون توماس، بنیانگذار هنری دنیای جدید، فرصت‌های جدیدی را برای ارائه آموزش حرفه‌ای استثنایی برای فارغ التحصیلان مدرسه عالی موسیقی که اعضای آن هستند، به نمایش می‌گذارد.

مرکز جهانی موسیقی
مرکز جهانی موسیقی

مایکل تیلسون توماس گفت:  افتتاح این ساختمان فوق‌العاده شروع یک ماجراجویی و اکتشاف شگفت‌انگیز است، نه تنها ما یک دوره جدید برای این سازمان را علامت‌گذاری می‌کنیم و به موسیقی کلاسیک در نوع جدیدی از فضا که برای مشارکت و انرژی بخشیدن طراحی شده است، مردم را از سراسر جهان دعوت می‌کنیم تا به شیوه‌های جدید به موسیقی فکر کنند.

در قلب مرکز دنیای جدید یک سالن نمایش موسیقی با فن‌آوری پیشرفته‌تر و تکنولوژیکی که شامل بادبان‌های بازتابندهبزرگ است که مخاطب را با صدا احاطه کرده و به عنوان سطوح افکنش تصویر عمل می‌کنند.

این شهر مستقیما در مجاورت ساختمان ۱۰۰،۶۴۱   مربعی قرار دارد که یک فضای عمومی به وسعت ۲.۵ هکتاری وجود دارد که در آن سمفونی دنیای جدید برنامه‌ریزی خود را گسترش خواهد داد. با هم، ساختمان و فضای عمومی یک مرکز شهر جدید پویا و یک محور ایجاد می‌کنند که از آن فعالیت مدنی، فرهنگی، تفریحی، توریستی و فراغت ساطع خواهد شد.(مرکز موسیقی)


مرکز جهانی موسیقی
مرکز جهانی موسیقی

شش روز از افتتاحیه جشن ها  ویژگی های قابل توجه ساختمان جدید را به نمایش می گذارد. این رویدادها شامل نمایش برتر جهانی اثر برای ارکستر توسط آهنگساز معتبر توماس آدز است. پیش بینی های ویدئویی در داخل سالن اجرا ، از جمله کار جدید فیلمساز تال روزنر و پیش نمایش جهانی مجموعه ای از انیمیشن ها که با همکاری دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (آلما ماده مایکل تیلسون توماس و فرانک گری) و دانشکده سینمایی آن ساخته شده است. ، پیش بینی های ویدئویی در فضای باز از یک اثر جدید توسط Tal Rosner و هنرمند دیجیتال C.E.B. Reas، یک WallcastTM در فضای باز یک کنسرت زنده همراه معرفی قالب های جدید کنسرت طراحی شده برای جذب و گسترش مخاطبان. سمپوزیوم معماری، سرگرمی زنده در فضای باز و آتش بازی صورت می گیرد. فرانک گاری اظهار داشت: من به این ساختمان افتخار می‌کنم که از رابطه کاری نزدیک با دوست مادام العمر من مایکل تیلسون توماس  منتج می‌شود و رویای خود را برای سمفونی دنیای جدید و کل جهان موسیقی کلاسیک به ارمغان می‌آورد. من امیدوارم روح تعامل خلاقانه ای که مایکل و من از آن لذت می‌بریم در فضاهای ساختمان زندگی کنند. آن‌ها برای تشویق نوازندگان جوان، مربیان و مخاطبان خود برای امتحان کردن چیزهای جدید، تعامل با روش‌های جدید و باز ماندن در تجربیات جدید طراحی شده‌اند.(مرکز موسیقی)


برای خواندن مقاله  معماری خانه آبشار اثر فرانک لوید رایت وارد لینک زیر شوید: خانه آبشار

برای خواندن مقاله ویلا ساوا اثر لوکوربوزیه وارد لینک مقابل شوید : معماری ویلا ساوا

برای خواندن مقاله معماری مسجد شیخ لطف الله وارد لینک مقابل شوید : مسجد شیخ لطف الله


منبع: archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا