سفارش طراحی نمای مدرن

نمای ساختمان اولین قسمتی است که در نگاه اول جذب آن می شوید، بنابراین هر چقدر این کار اصولی تر و حرفه ای تر انجام شده باشد، جاذبه آن بیشتر خواهد بود. نمای مدرن یکی از انواع طراحی و انتخاب برای نمای هر ساختمان می باشد. البته سبک های مختلفی برای نما وجود دارد از جمله طرح های سنتی، نماهای اصطلاحا رومی و بسیاری مدل های دیگر که بنا بر نوع ساختمان، مکان آن، نقشه و بسیاری موارد دیگر تعیین می شود. این کار کاملا حرفه ای یعنی طراحی نمای مدرن را باید به افراد ماهر در این زمینه سپرد تا کار به بهترین شکل ممکن درآید.

طراحی نما

در دنیای امروز با توجه به تنوع بالایی که در اطراف خود می بینیم، طراحی نمای خاص به گونه ای که کار را به شکلی منحصر به فرد ارائه نماید از اولویت های هر کارفرمایی می باشد. باید به این نکته توجه کنیم که تنها زیبایی در طراحی نمای ساختمان کفایت نمی کند بلکه باید توام با تمامی نکات و ریزه کاری های لازم باشد. در زمان طراحی نما یکی از نکات با اهمیت نوع اقلیمی است که در آن می خواهیم نما را طراحی و بسازیم. در واقع با داشتن یک نمای مناسب در ساختمان می توانید زیبایی و شکوه یک ساختمان را از دید معماری به نمایش بگذارید. بنابراین با این توصیف باید این کار را به اهل فن سپرد تا بتوان با در نظر گرفتن تمامی نکات، بهترین را برای ساختمان شما در نظر گرفت.

برای سفارش رندر ، سفارش رندر لومیون و سفارش مدلسازی به سایت هورنو مراجعه کنید.

با توجه به اینکه برخی از افراد نماهای مدرن را دوست ندارند و ایراداتی را به آن وارد می کنند، باید این نکته را مد نظر قرار داد که نماهای امروزی به نوعی دیگر هویت ساختمان را نشان می دهد و این ساختار نسبت به گذشته کمی دستخوش تغییر شده است. در واقع مدرنیزه شدن معماری در بخش نمای ساختمان های مختلف نیز تاثیرگذار بوده زیرا همانطور که گفته شد، اگر قرار به ساخت ساختمانی مدرن باشد، باید تمام بخش ها و اجزا از این قانون تبعیت نمایند تا هماهنگی و زیبایی مد نظر بدست آید.

نمای مدرن

همانطور که گفته شد نماهای ساختمان های مختلف اداری، تجاری، مسکونی و سایر موارد بر اساس نکات مختلفی طراحی و ساخته می شوند. این نماها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها نمای مدرن می باشد که امروزه نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته. شما با انتخاب طرح و نمای ساختمان تفکرات خود و یا معمار ساختمان و نوع دکوراسیون آن را از خارج به نمایش می گذارید. قطعا زیبا نخواهد بود که خانه یا ساختمانی از خارج دارای نمای مدرن بوده اما دکوراسیون داخلی آن سنتی چیده شود.

امروزه بیشتر ساختمان ها در کشور ما با دو نمای مدرن و یا نمای رومی ساخته می شوند. البته در برخی مناطق همچنان نماهای سنتی طرفداران خاص خود را دارند. نمای مدرن باید دارای ویژگی ها و مشخصه های خاص خود باشد و از مصالح مخصوص برای آن استفاده شود. در نتیجه نوع طراحی آن نیز متفاوت خواهد بود.

طراحی نمای مدرن و عوامل موثر در آن

زمانی که قصد طراحی نمای مدرنی را برای ساختمان مورد نظر خود دارید، باید به مواردی توجه داشته باشید. این عوامل عبارتند از فرم، شکل و متراژ بنای مورد نظر شما، رعایت اصول زیباسازی نسبت به طراحی ها و کالبد شهر مورد نظر، نوع کاربری ساختمان از قبیل مسکونی، اداری، آموزشی، تجاری و سایر موارد، شرایط اقلیمی که ساختمان در آن قرار دارد، نوع مصالح در دسترس و میزان بودجه ای که کارفرما برای آن در نظر گرفته است.

ویژگی نماهای مدرن که باید در زمان طراحی به آنها توجه کرد

نماهای مدرن دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که همین ویژگی ها باعث محبوبیت و مورد توجه قرار گرفتن آنها شده است. این ویژگی ها قطعا در طراحی نماهای مدرن برای انواع ساختمان ها تاثیرگذار خواهد بود. سادگی و در عین حال کارایی داشتن و استفاده از تمام زوایا، حذف هرگونه تزیینات اضافی و موارد تجملاتی، استفاده از انواع مصالح اعم از جدید و سنتی و ترکیب آنها به بهترین شکل ممکن، اقتصادی بودن و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده و در آخر استفاده از روش های مدرن و آخرین تکنولوژی در اجرای طرح.

در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با هورنو در ارتباط باشید.

مصالح مورد استفاده در نماهای مدرن

یکی از ویژگی هایی که در رابطه با آن صحبت کردیم و گفتیم که در طراحی نمای مدرن تاثیرمستقیم دارد، نوع مصالح و متریال قابل استفاده در این نوع از نماها می باشد. قطعا هر چه مصالح و مواد مورد استفاده متنوع تر باشد، دست شما نیز در طراحی نما باز تر خواهد بود.

از جمله مصالحی که در نمای مدرن از آن استفاده می شود، می توان به آجر، سنگ، شیشه، بتن و سیمان، کامپوزیت و بسیاری متریال های مدرن که می توان با تمام این موارد آنها را تلفیق کرده و زیباترین شکل ممکن را داشت.

 

سفارش طراحی نمای مدرن

در صورتی که شما در نقش یک کارفرما برای پروژه خود نیاز به سفارش طراحی نمای مدرن دارید، باید حتما به افراد خبره در این زمینه مراجعه نمایید. افراد و شرکت های طراحی و معماری زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که با توجه به شرایطی که پیشتر به آنها اشاره شد، بهترین شکل و فرم ممکن را برای شما طراحی خواهند کرد.

قطعا با مراجعه به این شرکت ها و یا افراد، باید در قدم اول خواسته خود را بیان کرده و قطعا عکس، فیلم، نقشه و پلان و یا فرمی از کار را به آنها نشان دهید. حتی در مواردی لازم است تا فردی از این گروه برای دیدن بنا از نزدیک به پروژه مراجعه نماید تا مکان، موقعیت و خصوصیت پروژه را از نزدیک بررسی و بازدید کند.

پس از این با دانستن نظرات و سلیقه شما طرح ساختمان طراحی شده و برآورد هزینه خواهد شد و شما در جریان امر قرار خواهید گرفت تا با بتوانید نظرات خود را در رابطه با طرح بیان و در صورت لزوم طرح تغییراتی کرده و سپس نقشه نهایی آماده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب این شرط را نباید فراموش کرد که برای انجام این کار باید به افراد ماهر و خبره در این زمینه مراجعه نمایید.

یک شرکت معماری برای طراحی نمای مدرن ساختمان شما به تمام قوانین و ضوابط از جمله ضوابط شهرداری توجه کرده و طراحی را بر همین اساس انجام خواهد داد.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا