طراحی دفتر اداری مدرن

امروزه دکوراسیون اداری از عوامل زیبایی و تزیینی برای دفاتر اداری به حساب نمی آید، بلکه دکوراسیون اداری می‌تواند بر بسیاری از موارد مانند شیوه کار پرسنل، میزان کارایی، نوع ارتباطات درون سازمانی و غیره تاثیرگذار باشد. طراحی دفتر اداری مدرن یکی از طراحی هایی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

برای سفارش طراحی سه بعدی ، سفارش طراحی روف گاردن و سفارش طراحی محوطه و فضای سبز به سایت هورنو مراجعه کنید.

در طراحی دفتر اداری مدرن باید وسایل ساده و شیک انتخاب شوند. این گونه دفاتر اداری اغلب دارای وسایل کمی هستند و معمولا از رنگ های خنثی در طراحی دفتر اداری مدرن بهره گرفته می شود. وسایل چیده شده در دفتر اداری مدرن نظیر میز و صندلی ها، کمدها، شلف ها، المان های دکوراتیو، چراغ ها و لوسترها عموما جلوه ساده و مدرنی دارند و آنچه که در طراحی دفتر اداری مدرن اولویت دارد، تناسب و نظم بین وسایل است.

طراحی دفتر اداری مدرن ایرانی

دفتر کار یکی از مکان هایی است که به طراحی نیاز دارد تا کارکنان بتوانند در محیطی با نورپردازی مناسب و نظم هر چه بیشتر به انجام امور بپردازند. در طراحی دفتر اداری مدرن باید از مبلمان مدرن و امروزی و تناسب رنگ در محیط استفاده کنید. طراحی دفتر اداری مدرن می تواند تاثیر زیادی در روحیه پرسنل و در نتیجه بهره وری بیشتر داشته باشد.

طراحی داخلی دفتر کار کوچک

برای طراحی دفتر کار کوچک ابتدا رنگ دیوارها و رنگ وسایل را انتخاب نمایید؛ چون دیوارها قسمت مهم دفتر کار هستند و در کوچک و بزرگ دیده شدن دفتر کار موثر می باشند، ازاین رو بهتر است برای بزرگتر دیده شدن دفتر کار از رنگ های روشن مانند سفید، لیمویی، بژ و کرم برای دیوار، کفپوش، سقف دفتر کار استفاده کنید. همچنین رنگ وسایل می تواند در دکوراسیون دفتر کار موثر باشد، پس در دفتر کار کوچک بهتر است وسایل با رنگ های تیره انتخاب کنید تا وسایل کوچکتر به نظر برسند و افزون بر این با ترکیب رنگ های تیره و روشن تضاد بی نظیری در طراحی داخلی دفتر کار به وجود می آید.

در فضاهای کوچک اداری از میزهای با طراحی کاربردی استفاده کنید تا فضای کمتری اشغال شود. وسایل دیگر نیز باید اصولی انتخاب و چیده شوند تا جای کمتری بگیرند.

طراحی نورپردازی و ایجاد نورپردازی سه بعدی می تواند به بزرگتر دیده شدن محیط کمک کند. نصب نورهای مخفی و چراغ های هالوژنی در سقف می توانند انتخاب مناسبی برای نورپردازی فضاهای کاری کوچک باشند.

در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با هورنو در ارتباط باشید.

دکور دفتر کار شیک

برای اینکه دفتر کار شیکی برای خود درست کنید، باید از ایده هایی که دکوراسیون دفتر کار را زیبا می کند بهره گیرید. میز، صندلی، قفسه، کمد و کامپیوتر از جمله اجزای اصلی دفتر کار هستند که در طول ساعات کاری با این وسایل و مبلمان سر و کار دارید. با چیدمان مناسب دفتر کار، شما می توانید محیط بهتری برای انجام کارهای خود داشته باشید و در کنار کار از لحظات خود لذت ببرید.

دفتر کار در منزل و طراحی دفتر اداری مدرن

در طراحی دفتر کار در منزل در گام اول باید یک مکتن مناسب انتخاب کنید، مکانی که سرشار از آرامش و سکوت باشد. فضای کافی برای دفتر خود اختصاص دهید تا وسایل مورد نیازتان مانند میز و صندلی، کامپیوتر، کتاب ها و غیره به راحتی جا شوند. با یک کمد دیواری و شلف زیبا و شیک می توانید بسیاری از وسایل خود را در آن قرار دهید. 

برای دفتر کار به نور نیاز دارید و می توانید این نور را از پنجره و به صورت طبیعی تامین کنید و یا از لامپ های زرد و سفید در کنار هم استفاده کنید. نصب لوستر جذاب می تواند جلوه خوبی در طراحی دکوراسیون دفتر کار ایجاد کند.

برای دفتر کار منزل خود فضای ملاقات ایجاد نمایید و از گل های زیبا برای زیباتر شدن محیط استفاده کنید. برای سبک های مدرن، رنگ های روشن و رنگ های خنثی به کار ببرید. رنگ هایی را انتخاب کنید که رغبت به کار را در شما افزایش دهند.

تزیین دیوار دفتر کار

برای تزیین دفتر کار باید از المان هایی بهره بگیرید که با فضای کاری تان مرتبط است. هر چه طراحی شما با برنامه کاری تان نزدیکتر باشد، قطعا تاثیرگذارتر خواهد بود. 

دیوار دفتر کار را با استفاده از مجسمه های دیواری و قفسه بندی جذاب، زیباتر کنید. 

نوشتن جملات انگیزشی و انرژی بخش به شکل هنری روی دیوار می تواند جذاب باشد. برای این کار می توانید  از روش ‌های مختلف گرافیکی و تایپوگرافی برای افزایش جلوه بصری دیوار استفاده نمایید.

کاغذ دیواری و رنگ کردن دیوار از دیگر ایده های جذاب برای تزیین دیوار محسوب می شوند، برای انتخاب رنگ مناسب دفتر کار ببهتر است از یک طراح داخلی کمک بگیرید.

نصب یک تقویم دیواری کاربردی و پنل های دکوراتیو می تواند به زیباسازی هر چه بیشتر فضا کمک کند.

همچنین قرار دادن انواع گل ها و گیاهان در دفتر کار یکی از ایده های تزیین فضای دفتر کار است. وجود گیاهان می تواند تاثیر مثبتی در روحیه افراد داشته باشد. 

تزیین دیوار با تابلوهایی از معرفی افراد پیشتاز در حیطه کاری تان می تواند یک ایده فوق العاده باشد. 

جمع بندی

دفتر کار یکی از مکان هایی است که بسیاری از افراد، ساعات زیادی را در آن سپری می کنند، از این رو بهتر است طراحی داخلی آن به بهترین نحو صورت گیرد. طراحی دفتر اداری مدرن یکی از سبک های طراحی است که می تواند تاثیر خوبی در روحیه  پرسنل و پیشگیری از خستگی آن ها داشته باشد. در طراحی دفتر اداری مدرن، همه وسایل ساده و شیک هستند و معمولا رنگ های خنثی بیشتر به کار گرفته می شوند.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا