Arles tower in France
Arles tower in France

برج آرلس یک مرکز هنری در فرانسه اثر فرانک گری

Arles tower in France
Arles tower in France
Arles tower in France
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2020
کاربری: دانشگاه
معمار: فرانک گری
مکان: فرانسه

برج آرلس یک مرکز هنری در فرانسه اثر فرانک گری

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

برج آرلس با پوشش المینیومی


مرکز هنری

معمار: فرانک گری

مکان: فرانسه

افتتاح:۲۰۲۰


یک برج گردان با کاشی‌های بازتابنده آلومینیومی که توسط معمار فرانک گاری طراحی شده است، در جنوب فرانسه شکل می‌گیرد.

معمار کانادایی آمریکایی ، فرانک گری ، که در سال 1989 جایزه پریتزکر را به دست آورد ، این برج را برای برج آرلس طراحی کرد ، یک مرکز هنری است که توسط مجموعه ما سوئیس Maja Hoffmann تاسیس شده است.تاریخ افتتاح این برج به بهار 2020 بازگردانده شده است ، اما عکسهای جدید نشان دهنده شکل نامنظم برج فلزی است که در بالای شهر ارل شکل گرفته است.

برای مطالعه زندگی نامه و سبک ها و معماری فرانک گری وارد لینک زیر شوید : معماری فرانک گری

Arles tower in France
Arles tower in France

با توجه به ارتفاع 56 متر در هنگام تکمیل ، برج از یک هسته بتونی با یک قاب فولادی تشکیل شده است. جعبه های شیشه ای و پانل های درخشان آلومینیومی در یک شکل نامنظم در بالای دهلیز شیشه ای دایره ای در اطراف این انباشته شده اند.طراحی گری برای نمای ساختمان قرار است سازندهای صخره ای سنگی را که در نزدیکی شهر یافت می شود ، تکرار کند ، همان نوعی که الهام گرفته از ساکن موقت وینسنت ون گوگ برای نقاشی آنها در سال 1888 است.

برای مطالعه ی طراحی نمای آپارتمان وارد لینک مقابل شوید: انواع مصالح نمای آپارتماناصول طراحی نمای آپارتمان

Arles tower in France
Arles tower in France

در داخل ، یک دهلیز بزرگ مدور ، آمفی تئاتر رومی در Arles ، بخشی از میراث جهانی یونسکو را در شهر یاد می کند.منتقد معماری آمریكا ، فرانك میلر ، طرح گری را گردباد از جنس استنلس استیل توصیف كرد ، اگرچه طبق گفته های برخی از افراد محلی ، این امر را شبیه یك قوطی نوشابه خرد شده قلمداد كرده است.Luma Arles در محل حیاط راه آهن SNCF قرار دارد که از سال 1986 رها شده است.معماران Selldorf مستقر در نیویورک پیشتر چندین ساختمان صنعتی در سایت را به فضاهای گالری تبدیل کرده است ، در حالی که Bas Smets معمار منظر بلژیکی در حال ایجاد یک باغ عمومی ، Parc des Ateliers ، در این نزدیکی هست.هافمن 150 میلیون یورو (133 میلیون پوند) در این پروژه کمک کرده است ، طبق گفته ArtNet ، از طریق بنیاد Luma ، برای حمایت از هنرمندان مستقل ساخته شده است. وارث داروسازی ثروت هوفمن-لا روشه در آرل رشد کرد و حمایت خانواده اش را از شهر پرتحرک پسا صنعتی ادامه می دهد.(برج آرلس)

برای دیدن زیباترین ویلاهای دنیا وارد لینک مقابل شوید : ویلاهای خارجیویلای مدرن


Arles tower in France
Arles tower in France

از زمانی که موزه گوگنهایم بیلبائو در سال 1997 در اسپانیا افتتاح شد ، گری به عنوان معمار مشهور برای پروژه های جوان سازی شهرت یافت.بنای عایق بندی شده تیتانیوم ، شیشه و سنگ آهک به جلب توجه بسیاری از رونق این بندر رسیده است ، این اصطلاح را با عنوان اثر بیلبائو به ثبت رساند .

این معمار اخیراً افزونه ای را برای دانشگاه غول پیکر فناوری Facebook در Palo Alto ، کالیفرنیا به پایان رسانده است. بازسازی وی در موزه هنر فیلادلفیا هنوز در حال انجام است .

Arla Lumes هنرمندان و طراحان رشته ها را گرد هم می آورد تا آنها را به نوآوری تشویق کند. طراحان هلندی اریک کلارن بیک و مارتژ دروس برای راه اندازی AlgaeLab خود در پردیس در سال 2017 دعوت شدند ، جایی که هم اکنون می توانند بیوپلاستیک خود را به صورت سه بعدی از جلبک ها توسعه دهند.برج آرلس


منبع: dezeen.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا