دکوراسیون اشپزخانه

یکی از بخش های مهم دکوراسیون اشپزخانه که مهم می باشد کابینت اشپزخانه است و استفاده از رنگ های خنثی می باشد.

طراحی آشپزخانه مدرن چگونه است؟

برای طراحی اشپزخانه مدرن باید این را در نظر داشته باشید که دکوراسیون اشپزخانه شما از رنگ های خنثی  و ساده استفاده شود. همچنین وسیله های 

دکوراسیون آشپزخانه مدرن 

در دکوراسیون مدرن اشپزخانه استفاده از رنگ های خنثی بسیار مرسوم می باشد. این نوع اشپزخانه معمولا از سبک جزیره ای استفاده می کنند به این صورت که سینک ظرف شویی یا گاز در وسط اشپزخانه قرار دارد. 

برای سفارش طراحی پلان ، سفارش طراحی نمای کلاسیک و سفارش طراحی نمای مدرن به سایت هورنو مراجعه کنید.

دیزاین آشپزخانه مدرن

وسیله های آشپزخانه های مدرن معمولا یکدست بوده است و رنگ وسیله از دو رنگ یا نهایت در سه رنگ استفاده می شود به این دلیل که یکدست بودن آشپزخانه زیبایی آشپزخانه را در پی دارد و آشپزخانه زیبایی به شما ارمغان می دهد.

چیدمان آشپزخانه مدرن چگونه است؟

در آشپزخانه های مدرن معمولا وسیله های بزرگ مثل یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی های توکار استفاده می شود. همچنین گاز توکار است و هود آشپزخانه نیز به صورت آسانسوری می باشد که در خانه مشخص نباشد.

طراحی آشپزخانه مدرن کلاسیک چگونه است؟

برای طراحی دکوراسیون اشپزخانه مدرن و کلاسیک می توانید از سبک کابینت های ممبران استفاده کنید که مرزی بین مدرن و کلاسیم هستند. در این نوع کابینت ها به دلیل ظرافت و استفاده چوب طبیعی و یا روکش چوب و ریزه کاری های ساخت طرفدارای زیادی نیز دارد. از این کابینت ها برای داشتن فضای گرم و صمیمی استفاده می شود. اما این نوع کابینت ها معایبی نیز دارند مانند قیمت بالا، زمان طولانی برای ساخت، سختی در تمیز کردن کابینت ها، وزن زیاد، عدم امکان تعویض.

سقف کاذب آشپزخانه مدرن 

سقف کاذب آشپزخانه از نمونه تغییرات دکوراسیون اشپزخانه می باشد که از رایج ترین آن کناف می باشد و در طراحی داخلی از بسیار استفاده می شود. اما برای استفاده در اشپزخانه به دلیل حساسیت این محیط و همین طور ضرورت استفاده از جنس های خاص و مرغوب تر باید استفاده شود. سقف کاذب اشپزخانه از نوع آلومینیومی و سقف کاذب  گریلیوم جزء بهترین نوع های سقف کاذب برای استفاده در اشپزخانه می باشد. به این دلیل که سقف کاذب قابل شستشو می باشد، ایمنی بالای دارد و مقاوم در برابر رطوبت و گرمای محیط  مورد استقبال قرار گرفته است.

مواردی که هنگام تعیین نوع سقف کاذب تاثیر گذار است مثل قابلیت شستشوی راحت، میزان ایمنی، رطوبت و گرمای محیط، رنگ، طرح، ابعاد و نورپردازی از مهمترین موارد در هنگام تعیین مدل سقف کاذب آشپزخانه بوده که باید به آن دقت کنید. تنوع بالا و مقاومت قابل توجه سازه‌های به کار رفته در سقف کاذب بر اهمیت انتخاب این سبک سقف برای آشپزخانه افزوده است.

نمای آشپزخانه مدرن چگونه است؟

یکی از مهم ترین بخش های خانه ها آشپزخانه  و دکوراسیون آشپزخانه می باشد. در واقع در ظاهر خانه شما نیز خیلی تاثیر گذار می باشد.

ویژگی های کابینت آشپزخانه مدرن 

  • کابینت های مدرن ظاهری ساده و کاربردی دارند و بدون آلایش به فضای آشپزخانه اضافه می شود. 
  • کابینت های مدرن برای اشپزخانه های کوچک ایده ال تر هستند به این دلیل که فضای دکوری برای این نوع خانه ها کوچک می باشد بهتر است از کابینت های مدرن استفاده کنید .
  • برای ساخت کابینت های مدرن از جنس های متنوع استفاده می شود مثل چوب، سنگ و شیشه. برای ساخت کابینت های آشپزخانه و طراحی دکوراسیون اشپزخانه ی توان از ام دی اف استفاده کردن و روکش چوب و سنگ استفاده می شود.
  • در دکور اشپزخانه مدرن از کابینت های مدرن استفاده می شود که دستگیره های این نوع کابینت ها توکار است و یا ساده است. اما اگر می خواهید از دستگیره برای دکوراسیون خود استفاده کنید از نوع ساده آن استفاده کنید.
  • کابینت های مدرن رنگ های متنوع و مختلفی دارند اما این نوع کابینت ها بهتر است که ساده و با روکش ساده یا طرح چوب یا سنگ استفاده شود و رنگ آن نیز خنثی باشد.

اصول طراحی کابینت مدرن 

کابینت آشپزخانه تعیین کننده سبک طراحی اشپزخانه و دکواسیون اشپزخانه شما می باشد. چندین نوع کابینت وجود دارد که کابینت های مدرن مقابل کابینت های کلاسیک و ممبران قرار دارند.. کابینت های مدرن معمولا ساده هستند و کوچکترین جزئیات نیز مهم می باشد و برخلاف کابینت های کلاسیک که همراه با حاشیه های برآمده و منبت کاری شده است. درب کابینت مدرن معمولا صاف و بدون هیچ گونه برآمدگی می باشد. در صورتی که برآمده باشند نیز تنها یک خط باریک و کوچک مرز بین کابینت ها را مشخص می کند. رنگ های خنثی مثل سفید، طوسی و همچنین رنگ چوبی  یا ام دی اف های طرح چوب بیشترین استفاده را در دکوراسیون آشپزخانه مدرن دارد.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک چگونه است؟

در آپارتمان ها ممکن است آشپزخانه های کوچکی وجود داشته باشد که خیلی از وسیله های شما در آن جا نشود به همین دلیل باید تعداد کابینت های آن زیاد باشد تا بتوانید وسیله های خود را درون آن قرار دهید. برای اینکه فضای آشپزخانه خود را بزرگتر نشان دهید بهتر است که از رنگ های خنثی مثل سفید و طوسی برای کابینت و دکور اشپزخانه استفاده کنید. همچنین از کابینت های مدرن استفاده کنید به این دلیل که کابینت های مدرن معمولا  تا سقف هستند و فضای خالی تا سقف به جای نمی گذارند.

جمع بندی

در این محتوا در مورد انواع طراحی های دکوراسیون اشپزخانه و نکات مهم طراحی این آشپزخانه ها پرداخته ایم.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا