رستوران سنتی

رستوران سنتی امروزه جزو طراحی‌های فوق العاده شیک و باکلاسی محسوب می شود که شما می توانید یک فضای کاملا دلنشین را به عنوان دکوراسیون یک رستوران سنتی در نظر بگیرید؛ چرا که این نوع سبک تا حدودی به فرهنگ ما ایرانی ها نزدیکتر است و مهم‌تر از همه می‌تواند ویژگی ‌ها و استاندارد های خاصی را به نمایش بگذارد. نورپردازی مناسب و استفاده از ایده های خلاقانه و بسیاری از معیار های دیگر هر کدام به بهترین شکل ممکن اصول خاصی را برای طراحی رستوران سنتی شما فراهم می کند. چنانچه به دنبال یک طراح حاذق و خلاق هستید می‌توانید از خدمات یک وب سایت آنلاین اینترنتی به صورت به صرفه در این راستا استفاده کنی. طراحانی که در این سبک فعالیت می کنند با مدرک و تخصص خود با کمترین هزینه بهترین نتیجه را به نمایش می گذارند بدین ترتیب، لازم نیست برای این نوع دکوراسیون رستوران خود دغدغه خاصی داشته باشید.

طراحی رستوران سنتی در محیطی سرباز چگونه است؟

برای طراحی رستوران سنتی شما باید سبک و سیاق خاصی را با ویژگی‌های متفاوتی در نظر بگیرید که در این بین، نوع محاسبات مهندسی، فرم بندی و بسیاری از عوامل دیگر دخیل هستند. به این دلیل که تزئینات و نوع چیدمان سنتی به راحتی می تواند بر روی ارتفاع ستون ها و حتی ملزوماتی مانند انواع میز و صندلی که گاهی شما تخت های چوبی سنتی را در فضای رستوران سنتی مشاهده می کنید، تاثیرگذار است.

استفاده از از انواع قالی در طرح ها و مدل های گوناگون در کنار انواع تابلو فرش صددرصد می تواند دکوراسیون و طراحی داخلی رستوران شما را به یک سبک سنتی سوق دهد. اما تمام این موارد زمانی جذابیت اصلی خود را نشان می‌دهد که رستوران شما در یک محیط روباز است که در کنار انواع گل و گیاه و حتی آبنما شما بتوانید از این وسایل به نحو احسن به صورت کاربردی استفاده کنید.

آثار هنری در طراحی ستوران سنتی چه مزیتی دارد؟

آثار هنری از جمله ویژگی های اصلی طراحی رستوران سنتی است. بسیاری از مجسمه ها، تابلو های آنتیک و آثار هنری زیبا هرچقدر قدیمی تر جذابیت فضای رستوران سنتی شما را چند برابر بیشتر نشان می‌دهد. به همین دلیل در انتخاب آثار هنری و انواع تابلو شما به هیچ عنوان نباید بی دقت عمل کند. شما به عنوان رستوران دار همیشه باید زیباترین و قابل قبول ترین آثار هنری را با ترکیب های رنگی کاملا اصولی انتخاب نمایید.

برای سفارش طراحی پلان ، سفارش طراحی نمای کلاسیک و سفارش طراحی نمای مدرن به سایت هورنو مراجعه کنید.

تناسب خاصی که بین انواع تابلو وجود دارد در کنار اندازه، فرم و ویژگی های ظاهری باعث می شود تا شما بتوانید طراحی رستوران سنتی خود را در یک حال و هوای فوق العاده قدیمی حفظ کنید. برای انتخاب تابلو می توانید از سایت های اینترنتی معتبر نیز کمک بگیرید. تنوع و تناسب به بهترین شکل ممکن برای شما نمایش داده می شود و شما با قیمت بسیار مناسب می توانید زیباترین طرح ها را انتخاب کنید.

نورپردازی رستوران سنتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

نورپردازی در طراحی رستوران سنتی به گونه است که شما باید سیستم هایی را به صورت چراغ های آویز مورد استفاده قرار دهید. این چنین نورپردازی کلاسیک شما می‌توانید یک سبک سنتی را به نمایش بگذارد. اصولا استفاده از انواع چراغ های تزئینی با نورهای تاکیدی برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی انتخاب مناسبی به حساب می آید. شما حتی برای محیط سرباز طراحی رستوران سنتی می توانید از لامپ های حیاتی با تنوع بالا که وجود دارد استفاده کنید که در این بین، چراغ های دفنی نیز برای قسمت چمن کاری شده فضای بیرونی رستوران یک پیشنهاد ویژه محسوب می گردد. همیشه نورپردازی مناسب و به جا غوغا می کند و در مورد رستوران با یک دکوراسیون سنتی نیز این نکته به خوبی نمایان است. امروزه لامپ های تزئینی زیادی به فروش می رسند که چنانچه شما به کیفیت نورپردازی رستوران سنتی خود می اندیشید بهتر است حسابی  برای خرید انواع لامپ های تزئینی متنوع خرج کنید.

چه مصالحی برای طراحی رستـوران سـنتی مناسب است؟

دیوار پوش و کف پوش نیز در گرو ویژگی‌های مهم طراحی رستوران سنتی قرار دارد.شما برای طراحی این نوع رستوران نباید از این دو مورد کلیدی غافل شوید که اصولا از مصالح طبیعی در طراحی همچون سنگ و چوب می توان به نحو احسن استفاده نمود. شما چنانچه از هرکدام نوع مرغوب آن را انتخاب کنید، صددرصد فضای زیبا، خاص و فوق العاده شیکی را می‌توانید در یک طرح کلاسیک به نمایش بگذارید. امروزه مردم تا حدودی دیگر از طرح های مدرن خسته شده اند و به همین دلیل به دنبال مکانی با حال و هوای سبک و سیاق قدیمی هستند که شما اگر از دیوار پوش های با کیفیت و مرغوب استفاده کنید، می توانید یک پاتوق عالی و همیشگی را برای این دسته از افراد همیشه به دنبال آرامش، دست و پا کنید. استفاده از تجربه طراحان کاربلد در این زمینه می تواند به شما به شکل به صرفه ای کمک کند.

جمع بندی

ما در این مقاله هر آنچه که در مورد ویژگی های طراحی رستوران سنتی لازم بود را برای شما بیان کردیم. اما بهترین و معقولانه ترین کار این است که شما از یک طراح ماهر، متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید، تا با صرف کمترین هزینه بتوانید زیباترین طراحی و دکوراسیون را برای رستوران سنتی خود خلق کنید؛ چرا که تعادل، نظم و هماهنگی از جمله معیارهای اصلی طراحی داخلی به شمار می آید که صددرصد می تواند فضای مورد نظر شما را به شکل قابل قبولی به نمایش بگذارد.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا