طراحی داخلی کلاسیک مدرن

طراحی داخلی کلاسیک مدرن از تلفیق طراحی کلاسیک و طراحی مدرن ایجاد می شود. مبلمانی که در طراحی داخلی کلاسیک مدرن مورد استفاده قرار می گیرد، تلفیقی از سبک های مدرن و کلاسیک با یک سبک مینیمالیسم یا ترکیبی از چند سبک مدرن با استایل های ساده است. مبلمان کلاسیک سادگی خاصی دارد و در آن هیچ قوس یا انحنایی دیده نمی شود. رنگ مبلمان کلاسیک می تواند رنگ های قهوه ای، بژ، سیاه و قهوه ای شکلاتی باشد.

برای طراحی داخلی کلاسیک مدرن، باید به رنگ وسایل توجه نمود. در طراحی مدرن امروزی رنگ های زیبا و دلپذیری مانند خاکستری، نقره ای، سفید، سیاه، شکلاتی تیره و آبی خاکستری مورد توجه هستند و یک پالت رنگی فوق العاده به وجود می آورند که چشم هر بیننده ای به آن خیره می ماند. برای دکوراتیو کردن فضا از یک گلدان گل، یک نقاشی بزرگ بر روی دیوار، کوسن های زیبا با الگوهای هندسی و غیره استفاده کنید. در طراحی داخلی کلاسیک مدرن، برای پنجره ها معمولا از پرده استفاده نمی شود.

برای سفارش طراحی سه بعدی ، سفارش طراحی روف گاردن و سفارش طراحی محوطه و فضای سبز به سایت هورنو مراجعه کنید.

پنجره های بدون پرده نور را وارد اتاق می کنند و حسی گرم و صمیمی به فضا می بخشند. لازم به ذکر است که در صورت تمایل به ایجاد حریم خصوصی و یا جلوگیری از ورود نور اضافی می توان برای پنجره پرده حریر ساده نصب کرد. در صورت علاقه به بافت، آن را در کوسن اعمال نمایید، اگر همه رنگ های به کار رفته خنثی هستند، یک دسته گل زیبا می تواند زیبایی فضا را دوچندان کند. 

در طراحی داخلی کلاسیک مدرن، کفپوش چوبی انتخاب مناسبی بوده و در برخی موارد به منظور ایجاد گرما و صمیمیت بیشتر در فضا، فرش های نرم با بافت زیبا در کف اتاق استفاده می شوند. رنگ کفپوش خنثی انتخاب شود تا سردی فضا را از بین ببرد. بهتر است مبلمان و عناصر اصلی دکوراسیون خانه را از سبک کلاسیک انتخاب نموده و از میزهای چوبی مدرن، آباژور مدرن و غیره در کنار مبلمان کلاسیک استفاده کنید. البته انتخاب مبلمان با توجه به سلیقه شما انجام می شود؛ اما انتخاب المان های اصلی به یک سبک، باعث می شود تا از شلوغی و هرج و مرج پیشگیری شود.

طراحی داخلی مدرن

در طراحی داخلی مدرن، مبلمان و دکوراسیونی که ساده بوده و دارای طرح خطوط صاف هستند و هیچ طرحی در آن ها وجود ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در فضا از رنگ های خنثی و ملایم بهره می گیرند تا سادگی دکوراسیون حفظ گردد.

از خصوصیات سبک مدرن این است که وسایلی چیده شود که کاربردی بوده و هدفمند باشد و وسایل غیر ضروری کنار گذاشته می شوند تا فضایی به دور از شلوغی و زیبا و دلپذیر داشته باشیم.

سبک مدرن برای کسانی مناسب است که به سادگی و منظم بودن اهمیت می دهند. خانه هایی که با این سبک طراحی می شوند، فضایی ساده، خلوت، روشن دارند.

در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با هورنو در ارتباط باشید.

طراحی داخلی کلاسیک منزل

تقارن مهمترین ویژگی سبک کلاسیک است و بهتر است مبلمان ها، وسایل و لوازم دکوری همه به صورت جفت بوده و روبروی هم قرار بگیرند و به این ترتیب نظمی خاص و شکوهی نافذ به دکوراسیون داخلی خانه می بخشند.

رنگ هایی که در این سبک مورد استفاده قرار می گیرند، رنگ هایی متین که به فضای داخلی خانه شما شخصیت می بخشند رنگ هایی مانند طیف قهوه ای، بژ و کرم. سبک کلاسیک به سبکی با رنگ های غنی و باشکوه مشهور است.

استفاده از وسایل چوبی در دکوراسیون های داخلی به سبک کلاسیک بسیار مهم است، قفسه ها و کمدهای چوبی با درب های شیشه ای انتخاب مناسبی هستند. 

در طراحی داخلی منزل به سبک کلاسیک بهتر است مواردی مانند گچبری برای دیوارها، سقف های بلند، پرده های لوکس و گران قیمت، مبلمان آنتیک و غیره را در نظر بگیرید.

دکوراسیون کلاسیک اروپایی

در جوامع امروزی افراد به دکوراسیون کلاسیک اروپایی بیشتر گرایش دارند و سعی می کنند برای خانه های خود از این سبک ها استفاده کنند. ایجاد دکوراسیونی شاد و پرانرژی با استفاده از رنگ های مکمل و متفاوت داخل دکوراسیون پذیرایی از ویژگی های دکوراسیون کلاسیک اروپایی می باشد. اگرچه ممکن است طراحی دکوراسیون به سبک اروپایی، هزینه بر باشد، اما می تواند با خلق فضایی متفاوت و مدرن در خانه تان، هماهنگی تقارن، تنوع و آسودگی را برای شما فراهم کند. از انواع دکوراسیون کلاسیک اروپایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک ویکتوریایی
  • سبک گوتیک
  • سبک باروک
  • سبک روکوکو

دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب

برای اتاق خواب به سبک کلاسیک یک تخت خواب چوبی و میزهای بغل تختی که آن ها نیز از جنس چوب باشند، احتیاج دارید و روی آن آباژوری با پایه چوبی یا سرامیکی قرار دهید، برای پنجره هاف پرده های بلند و والان دار انتخاب کنید. اتاق خواب با دکوراسیون کلاسیک نباید فضای شلوغی داشته باشد.

سبک کلاسیک چیست؟

سبک کلاسیک (سنتی غربی)، از جمله سبک های محبوب معماری داخلی می باشد. مبلمان آنتیک و پارچه‌ های گل‌دار چاپی، به عنوان سبک های قدیمی و منسوخ معرفی می شوند. اما این مسئله درست نیست. اگرچه ظاهر این سبک از گذشته الهام گرفته شده، اما در واقع هدف آن راحتی در خانه می باشد. همه اجزا حسی آشنا دارند و به روشی صحیح در جای خود قرار گرفته‌اند.

جمع بندی

خانه های امروزی نیازمند طراحی زیبا و منحصر به فرد هستند. یکی از سبک های زیبای امروزی طراحی داخلی کلاسیک مدرن است. این سبک تلفیقی از طراحی مدرن و کلاسیک است. در طراحی داخلی کلاسیک مدرن باید از وسایل و رنگ آنها که ترکیبی از مدرن و کلاسیک باشد، استفاده نمود.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا