کافه سنتی

کافه سنتی را شما می توانید در فضای باز با انواع آلاچیق در نظر بگیرید؛ چرا که امروزه انواع گوناگون آلاچیق با قیمت های متفاوت می تواند برای بسیاری از کافه داران سنتی مزیت فوق العاده ای را به وجود آورد. از کافه امروزه به عنوان یک مکان فوق العاده جذاب و البته آرامش بخش یاد می شود و چنانچه قصد دارید یک کافه کاملا سنتی را راه اندازی کنید، صددرصد اصولی که برای طراحی داخلی آن در نظر می گیرید باید قاعده و قانون خاصی داشته باشد. بدین ترتیب ما قصد داریم در این مقاله شما را با الزامات و طراحی انواع کافه سنتی به شکل کاملا واضح آشنا کنیم. کافه های سنتی نسبت به کافه های مدرن شاید برای بسیاری از افراد جذابیت ویژه تری داشته باشد؛ چرا که حتی منوی غذا و نوشیدنی های کافه با یک کافه مدرن کاملا متفاوت و البته ویژه تر است.

کابرد آثار هنری در طراحی طراحی کافه سنتی

به طراحی بسیاری از انواع مختلف کافه سنتی چنانچه نگاهی بیندازید می توانید انواع مختلف عکس و عتیقه را در کنار آثار هنری و کاملا متفاوت مشاهده کنید؛ چرا که بسیاری از افرادی که به سراغ کافه های سنتی می‌روند اصولا در ذهن خود چنین فضایی را متجسم می کنند. به همین دلیل شما هر چقدر بتوانید سبک قدیمی تری را برای محیط کافه خود به نمایش بگذارید، طراحی آن به مراتب برای افرادی که کافه شما را به عنوان پاتوق انتخاب می‌کنند، بسیار قابل قبول تر است.

لازم نیست انواع گوناگون گرامافون و یا وسایل اینچنینی را تهیه کنید، تنها سعی کنید از استفاده تابلو های نقاشی فوق العاده مفهومی غافل نشوید؛ چرا که تابلوی نقاشی بدون شک می تواند معجزه کند که شما نباید این موارد را به هیچ عنوان در طراحی کافه سنتی خود فراموش کنید. امروزه طرح های گوناگون و متفاوتی را می توانید در اینترنت و حتی بازار پیدا کنید.

برای سفارش طراحی پلان ، سفارش طراحی نمای کلاسیک و سفارش طراحی نمای مدرن به سایت هورنو مراجعه کنید.

الزامات طراحی کافه سنتی

فضای بیرونی کافه سنتی مهمترین قسمتی است که باید به بهترین شکل ممکن به آن طراحی آن پرداخته شود و چنانچه شما بخواهید به صورت تخصصی به طراحی این فضا بپردازید، بهترین و معقولانه ترین کار این است که از یک طراح ماهر و کاربلد در این زمینه استفاده کنید؛ چرا که تجربه و تخصص این افراد باعث می‌شود تا شما با هزینه بسیار کمتر بتوانید فضایی زیبا، دلنشین و کاملا ملموس را برای افرادی که قرار است عاشق کافه شما شوند به نمایش بگذارید.

این نکته را به هیچ عنوان از یاد نبرید که امروزه هر کاری با یک تخصص و تجربه مخصوص نتیجه مقرون به صرفه تری دارد که طراحی داخلی نیز از جمله فرآیندهای مهمی است که شما نباید به هیچ عنوان به صورت سرخود به انجام آن مشغول شوید و بدین ترتیب باید سعی کنید تا حد امکان از طراحانی که در این حوزه فعالیت دارند استفاده کنید.

کاربرد انواع آلاچیق و تخت های سنتی در طراحی کافه سنتی

معمولا برای طراحی یک کافه سنتی از انواع تخت های سنتی و آلاچیق های قدیمی استفاده می کنند؛ چرا که با وجود آلاچیق و تخت های قدیمی صددرصد یک حال و هوای سنتی را می‌توانید خلق کنید. البته انتخاب آلاچیق، انواع میز و صندلی و تخت باید با یک ترکیب و تناسب خاص در طراحی داخلی به ان توجه شود و چنانچه شما از فردی متخصص به عنوان طراح استفاده کنید، ترکیب و تناسب قابل قبولی را می توانید برای طراحی کافه زیبای سنتی خود پیاده کنید.

چراکه هر نوع تخت و یا حتی آلاچیقی شاید برای فضایی که شما مد نظر دارید با یک اندازه خاص جذابیت خود را نشان دهد و به همین دلیل است که نباید به هیچ عنوان از خدمات یک طراح در این زمینه غافل شد؛ چون که به صورت سر خورد تنها هزینه بالاتری را برای طراحی کافه سنتی خود باید برآورد کنید.

استفاده از انواع آجر و کاشی های طرح قدیمی برای طراحی کافـه سنتی

معمولا برای طراحی کافه سنتی از انواع کاشی و آجر نما استفاده می شود که به صورت رنگی و یا طراحی های قدیمی و انتیک تولید می شوند بدین ترتیب که معماری خاص کافه صددرصد بازدهی اصلی طراحی داخلی را تکمیل می کند. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که انواع مختلف آجر و کاشی تنها باید با یک طراحی خاص که با دکوراسیون اصلی کافه در ارتباط است مورد استفاده قرار می گیرد.

این چنین است که معقولانه است با توجه به هماهنگی و تعادل فضا از تجربه یک پیمانکار و طراح در معماری خاص ایرانی کمک بگیرید. منحصر به فرد طراحی معماری برای کافه سنتی از جمله شاخص های مهمی است که نباید از آن غافل شد. چنانچه توصیه ما را برای همکاری با پیمانکاران و طراحان کاربلد جدی بگیرید، این قول را به شما می دهیم با کمترین هزینه بهترین طراحی را می توانید مشاهده کنید.

جمع بندی

الزامات و قواعد خاصی که برای طراحی کافه سنتی وجود دارد را به راحتی می توانید بهبا یک هزینه کم و معقولانه دنبال کنید. راه اندازی کافه ای سنتی به هیچ وجه کار سختی نیست، تنها باید به نکات ویژگی‌های خاصی برای طراحی آن توجه داشته باشید. امروزه با وجود صفحات وب شما به سادگی یک طراح ویا تیم ماهر را در این حوزه می توانید برای همکاری انتخاب کنید و نتیجه پایانی آن را یک نتیجه عالی در نظر بگیرید. در هر صورت تخصص، تجربه و استاندارد هایی که طراح مشخص می کند می تواند زیبایی و انسجام قابل قبول تری را به نمایش بگذاردکه نباید به این موارد بی توجه بود.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا