سفارش طراحی سه بعدی

سفارش طراحی سه بعدی در موارد مختلفی ممکن است به افرادی که در این زمینه تخصص و تبحر دارند داده شود. در حال حاضر سفارش طراحی سه بعدی به دلیل نیازی که به آن در پروژه های مختلف وجود دارد بسیار زیاد شده است. هر چقدر جزئیات مربوط به سـفارش طـراحی سـه بعـدی توسط کارفرما با دقت بیشتری ذکر شود در این صورت تطابق طراحی سه بعدی با واقعیت بیشتر خواهد شد.

 

طراحی 3 بعدی

طراحی سه بعدی یا تری دی دیزاین از مهارت هایی است که امروزه به دلیل کارآیی زیادی که دارد بسیار محبوبیت یافته است. به طور کلی طراحی سه بعدی در انواع مختلف را می می توان در طبقه بندی و جز شاخه های طراحی گرافیکی قرار داد. به دلیل این که این طراحی در ساخت و تولید پروژه های مختلف بسیار کارآمد است لذا در میان انواع طراحی های گرافیکی که وجود دارد استفاده از آن رو به گسترش است.

برای سفارش رندر ، سفارش رندر لومیون و سفارش مدلسازی به سایت هورنو مراجعه کنید.

سفارش طراحی سه بعدی

کسانی که قصد فعالیت در پروژه های مختلف را دارند و در واقع به دنبال ساخت و ساز اماکن، سرمایه گذاری در پروژه های معماری، ساخت انیمیشن، مدلسازی، طراحی صنعتی و… هستند پیش از اقدام برای تولید و یا ساخت حتما نیاز به مدل کوچکی از آن هستند تا با جانمایی جزئیات در مدل های کوچک زمینه را برای پیاده سازی آن ها در واقعیت فراهم سازند لذا در این صورت استفاده از طراحی سه بعدی می تواند بسیار مفید و موثر عمل کند در این صورت است که برای سـفارش طـراحی سـه بعـدی باید به افراد متخصص و مجرب مراجعه کنید تا این کار را با جزئیات و کیفیت بالایی برای شما انجام دهد.

دلیل اهمیت سفارش طراحی سه بعدی چیست؟

در برخی از موارد برای این که تولید یک محصول صورت پذیرد پیش از این که تولید آغاز شود و شما سفارش آن را به خط تولید بدهید لازم است که یک نمونه سه بعدی برای بررسی جزئیات و ابعاد وجود داشته باشد. یا به منظور اجرا و پیاده سازی طراحی دکوراسیون می توانید نمونه سه بعدی از قبل اجرا داشته باشید. یا برای تولید کالای خود به صورت اختصاصی حتما نیازمند طراحی سه بعدی خواهید بود. به طور کلی تمامی طراحی هایی که برای اجسام و محصولات مختلف صورت می پذیرد جزیی از طراحی های سه بعدی هستند.  در مورد سفارش طراحی سه بعدی این طور می توان گفت که به منظور ارزیابی امور اجرایی، پیش از اجرا، طراحی سه بعدی ضروری است و در این طراحی بیش از همه چیز جزئیات و دقیق بودن طراحی 3 بعدی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با هورنو در ارتباط باشید.

موارد سفارش طراحی 3 بعدی

در موارد ذیل می توانید سفارش طراحی سه بعدی را انجام دهید:

  • تهیه پلان و نقشه های ساختمان سه بعدی و فاز 2 در پروژه های معماری
  • تهیه نقشه برای نمای ساختمان
  • تهیه نقشه برای دکوراسیون داخلی
  • طراحی صنعتی محصولات
  • طراحی قطعات
  • طراحی کاراکتر و انیمیشن سه بعدی
  • طراحی گیم و تولید بازی
  • طراحی فضا برای واقعیت مجازی

طراحی سه بعدی چه اندازه نزدیک به واقعیت است؟

با توجه به طرح هایی که کارفرما ارائه می دهد، طراحی سه بعدی این توانایی را دارد که تا نود درصد بتواند آن چیزی که در ذهن کارفرماست را ارائه دهد. اما در حالت کلی طراحی های سه بعدی بسیار به واقعیت نزدیک هستند. فرقی نمی کند نوع طراحی سه بعدی موکاپ باشد یا طراحی داخلی ساختمان در هر صورت میزان شباهت سفارش طراحی سه بعدی که داده اید به طرحی وابسته است که شما ارائه داده اید. به عبارتی هر چه اطلاعات مربوط به طراحی سه بعدی به واقعیت نزدیکتر باشد، درصد شباهت نیز بالاتر خواهد رفت. به همین منظور نیز به منظور طراجی دکوراسیون داخلی نیاز به عکس های نما وجود دارد و برای طراحی از نوع موکاپ نیز به ایده نیاز وجود دارد. زمانی که سفارش طراحی سه بعدی آنلاین را می دهید مواردی که برای طراحی مورد نیاز است از شما خواسته خواهد شد تا طرح از دقت بالایی برخوردار باشد.

 سفارش آنلاین طراحی سه بعدی

امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی صورت گرفته است، شرایط و نحوه سفارش گیری نیز با تفاوت هایی همراه بوده است با گسترش اینترنت در بین مردم در حال حاضر بسیاری از سفارش ها به صورت اینترنتی انجام می شود. سفارش طراحی سه بعدی نیز در حال حاضر توسط برخی از سایت ها بصورت اینترنتی صورت می پذیرد. مزیت سفارش طراحی سه بعدی به صورت اینترنتی این است که در هزینه های شما و همچنین در وقت شما صرفه جویی خواهد شد و شما می توانید از طریق شناسایی بهترین طراحان سه بعدی، طراحی خود را به آن ها بسپارید. برای این که بتوانید سفارش طراحی سه بعدی خود را انجام دهید پیش از آن شما به ایده نیاز دارید در واقع این ایده است که در ادامه به طرح سه بعدی تبدیل خواهد شد بر همین اساس پیش از ثبت سفارش و حتی پس از آن می توانید مشاوره های لازم را در مورد ایده خود دریافت کنید و در نهایت مناسبترین ایده را برای طراحی سه بعدی سفارش دهید.

 

 چه اقداماتی برای شباهت طراحی سه بعدی به واقعیت لازم است؟

برای این که در نهایت سفارش طراحی سه بعدی به نتیجه برسد به موارد مهمی نیاز دارد. در صورتی که می خواهید طراحی سه بعدی مد نظر شما شباهت اساسی  و زیاد به واقعیت داشته باشد باید مواردی را در این زمینه رعایت کنید. برای مثال در صورتی که به دنبال ارائه طراحی سه بعدی از دکوراسیون داخلی هستید در این صورت باید تصاویری با وضوح بالا و اندازه دقیق از دکوراسیون داشته باشید. برای برخی از محصولات که طراحی سه بعدی برای آن ها انجام می شود نیازمند وجود فیزیکی محصول هستید اما در مورد برخی از محصولات وجود فیزیکی محصول لازم نیست و در این شرایط تنها عکس و اندازه و ابعاد دقیق آن کافی می باشد. در صورتی که سفارش طراحی 3 بعدی را به مجموعه ما بسپارید در این صورت جزئیات دقیقی از سفارش انجام شده خواسته خواهد شد و دلیل این مورد هم این است که طراحی سه بعدی دقیق تر و نزدیک تر به واقعیت برای شما ارائه شود چرا که هدف مجموعه با تمرکز بیشتر بر روی کارها و موارد کیفی است. در صورت تمایل می توانید به صورت آنلاین از سایت ما سفارش طراحی سه بعدی را انجام دهید.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا