طراحی نمای بیرونی کافی شاپ | اصول طراحی نمای بیرونی کافی شاپ چیست؟

تحقیقات بسیاری درباره ارتباط نمای بیرونی کافه شاپ با جذب مشتریان انجام شده است. در این مقاله قصد داریم مفصلا درباره اصول طراحی نمای بیرونی کافی شاپ با شما صحبت کنیم. در ادامه مقاله حتما با ما همراه باشید.

اصول طراحی نمای بیرونی کافی شاپ چیست؟

شاید فکر کنید تمام جذابیت یک کافی شاپ به نمای داخلی آن است. اما ابدا این گونه نیست، مشتریان شما در ابتدا با نمای بیرونی کافی شاپ شما آشنا می شوند و سپس برای ورود به داخل کافی شاپ اقدام می کنند. در نتیجه تاثیر نمای بیرونی کافی شاپ اهمیت بیشتری از نمای داخلی آن خواهد داشت.

برای سفارش رندر ، سفارش رندر لومیون و سفارش مدلسازی به سایت هورنو مراجعه کنید.

انتخاب سبک طراحی نمای بیرونی کافی شاپ

در وهله اول باید بدانید طراحی نمای بیرونی کافی شاپ و نمای درونی قرار است چه سبکی داشته باشند. شما خواهان اجرایی شدن چه سبکی برای کافی شاپ خود هستید؟ آیا از سبک مدرن استفاده می کنید یا سنتی؟ انتخاب صحیح سبک اهمیت بسیاری دارد. زیرا اولا نمای بیرونی باید بازتابی از نمای درونی کافی شاپ باشد. در طراحی دکوراسیون کافی شاپ نمی توانید دارای نمای بیرونی سنتی و نمای درونی مدرن باشید. این کار به نوعی دلزدگی برای مشتریان شما به همراه خواهد داشت. مثلا اگر نمای بیرونی سنتی کار شود اما نمای داخلی مدرن، مشتریان برای ورود به نمای سنتی خود را آماده کرده اند، در حالی که بعد از ورود با نمای مدرن رو به رو می شوند. توجه به این موضوع اهمیت بسیاری خواهد داشت. بهتر است هر دو نما از یک سبک طراحی شده و به همین سبب مشتریان با سلایق کافی شاپ خود را می توانید جذب کنید. انتخاب سبک مناسب برای شما و کافی شاپتان به نوعی سرمایه گذاری طولانی مدت است و با توجه به این فاکتور می توانید مشتریانی همیشگی برای کافی شاپتان داشته باشید. در ادامه به توضیح موارد بیشتری می پردازیم.

اهمیت انتخاب رنگ مناسب

همیشه اهمیت انتخاب رنگ در دکوراسیون طراحی داخلی و خارجی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است. در اینجا نیز قصد داریم یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی نمای بیرونی کافی شاپ را برای شما بیان کنیم. انتخاب رنگ، می تواند مشتریانی برای شما جذب کند و یا باعث فراری دادن مشتریانتان شود. انتخاب نوع سبک در کنار رنگ های انتخاب شونده می تواند عاملی باشد تا با مخاطبینی همیشگی مواجه شوید. اگر قصد دارید کافی شاپ محبوب و همیشگی برای مخاطبینتان بسازید بهتر است در انتخاب رنگ دقت بسیار داشته باشید. انتخاب رنگ های تند و تیز می تواند به جذب مشتریان شما کمک کند. رنگ های شاد و تیز برای کافی شاپ بسیار موثر خواهد بود، زیرا حواس مخاطبین و افراد حاضر در محل را به خود جلب می کند. برای طراحی نمای بیرونی کافی شاپ بهتر است از رنگ های تیز استفاده کنید و هارمونی رنگ نیز رعایت شود. عدم توجه به استفاده از رنگ های استفاده شده ممکن است پروژه جذب مشتریان شما را با شکست مواجه کند. اگر برای انتخاب رنگ دچار سردرگمی هستید و نمی دانید از چه رنگ هایی باید استفاده کنید، توصیه می کنیم حتما از طراحان دکوراسیون کمک بگیرید.

انتخاب صحیح تابلو

حتما با نقش تابلو در طراحی نمای بیرونی کافی شاپ آشنا هستید. در واقع انتخاب تابلو مناسب در هر مکانی موثر واقع می شود. در نتیجه در این قسمت از مطلب قصد داریم درباره نقش تابلو در نمای بیرونی کافی شاپ با شما صحبت کنیم. در واقع هر رستوران، کافی شاپ، و مغازه ای نیازمند انتخاب تابلوی مناسب است. زیرا هیچکس نمی تواند حدس بزند در مغازه یا کافی شاپ شما چه خبر است؟ تابلو معرف و مهم ترین تبلیغ کننده شماست. در انتخاب نوع تابلو باید نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید نورپردازی مناسب را برای تابلوی خود انتخاب کنید. در طراحی داخلی ساختمان امروزی نورپردازی در تابلوها اهمیت بسیاری پیدا کرده است و تابلوهای نئونی از مواردی است که می تواند برای کافی شاپ ها بسیار مناسب باشد. طراحی نئونی در تابلو کافی شاپ و استفاده از نور مناسب در ساخت تابلو می تواند به جذب مشتریانی بیشتر کمک کند. چشم نوازی تابلوها به منزله شناخت بیشتر کافی شاپ شما و جذب مخاطبینی بیشتر خواهد بود. طراحی تابلو کاری کاملا تخصصی است و طراحان با توجه به کافی شاپ و نمای بیرونی و همچنین فضا و محل نصب تابلو بهترین موارد را پیشنهاد می دهند.

فضای باز در جلوی کافی شاپ

یکی دیگر از مواردی که باید در طراحی نمای بیرونی کافی شاپ به آن توجه داشته باشید، میزان فضای باز جلوی در کافی شاپ است. این موضوع اهمیت بسیاری دارد. زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند در فضای باز محیطی وجود داشته باشد تا استراحت کنند و یا سفارشات خود را در آن محل دریافت کنند. با همه گیری ویروس کرونا و عدم ورود افراد به محیط های بسته، این اهمیت دو چندان شده است. زیرا استقبال از فضاهای باز بیشتر از فضاهای بسته در کافی شاپ و رستوران بوده است. در نتیجه اگر فضای مناسب برای چیدمان میز و صندلی در بیرون از کافی شاپ دارید، توصیه می کنیم حتما از این فاکتور بهره مند شوید. با این کار محیطی در بیرون و درون کافی شاپ برای پذیرایی از مشتریان خود خواهید داشت و عاملی برای جذب مشتریانی بیشتر خواهد شد. اما اگر محیطی برای پذیرایی در بیرون از کافی شاپ ندارید، بهتر است نمای بیرونی و جلوی در را به بهترین شکل برای مخاطبین خود آماده و دیزاین کنید. بهتر است محیط بیرونی به هیچ عنوان خالی نباشد، به همین منظور می توانید از تخته سیاه برای منو کافی شاپتان در این فضا استفاده کنید.

در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با هورنو در ارتباط باشید.

انتخاب صحیح میز و صندلی و تاثیر آن در طراحی نمای بیرونی کافی شاپ

انتخاب صحیح میز و صندلی از مواردی است که در فضای بیرونی کافی شاپ و طـراحی نمـای بـیرونی کافـی شـاپ اهمیت بسیاری دارد. شاید در ابتدا تصور کنید این عامل مربوط به فضای داخلی است در حالی که این گونه نیست. برای چیدمان در فضای باز جلوی کافی شاپ نیاز به استفاده از میز و صندلی خواهید داشت و به نوعی ویترین مغازه شما، همان میز و صندلی های استفاده شده در جلوی در کافی شاپتان است. انتخاب شکل میز و صندلی باید به گونه ای باشد که مخاطبین احساس راحتی کنند و از نشستن طولانی مدت خسته نشوند. برای دکوراسیون بیرونی کافی شاپ خود اگر اطلاع تخصصی ندارید حتما توصیه می شود از طراحان دکوراسیون داخلی کمک بگیرید و برای این موضوع حتما مشورت های لازم را داشته باشید. امیدواریم از محتوای این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا